תקנון לתכנית מנויים
תקנון תוכנית המנויים – אתר בימנוקה
1. כללי
1.1. תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין אתר בימנוקה ("האתר", "החברה") ובין כל משתמש הנרשם לתוכנית המנויים ("המנוי").
1.2. ההרשמה לתוכנית המנויים מהווה הסכמה מלאה ובלתי מותנית לכל האמור בתקנון זה.
1.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או לשנות תקנון זה מעת לעת. נוסח התקנון העדכני יפורסם באתר ויחול מרגע פרסומו.
2. הרשמה ותשלום
2.1 הרשמה לתוכנית המנויים אפשרית האמצעי תשלום כרטיס אשראי בלבד. לא ניתן להרשם באמצעי תשלום שונים לרבות ביט / גוגל פיי וכיוצא בזה
2.2. בעת ההרשמה, הלקוח מתחייב למסור פרטים נכונים, מלאים ומעודכנים, לרבות פרטי אשראי.
2.3. לא ניתן לממש קופוני הנחה או קודי הטבה בהרשמה למנוי.
3. התחייבות ותקופת מנוי
3.1. ההצטרפות כוללת התחייבות מינימלית של חודשיים.
3.2. במקרה של הפסקת המנוי לפני ביצוע מחזור חיוב שני, הלקוח יחויב בגין סכום ההטבה שניתנה לו במסגרת החיוב הראשון (לרבות הנחות, מבצעים או משלוח חינם).
3.3. לאחר תקופת ההתחייבות ניתן להפסיק את המנוי בהתאם למדיניות הביטול כמפורט בסעיף 6 להלן.
3.4. כל עוד לא בוטל המנוי, החיוב מתבצע אוטומטית בהתאם למחזור החיוב שנבחר.
4. הטבות המנוי
4.1. החל מההזמנה הראשונה במנוי, הלקוח זכאי להנחה קבועה של 10% על מוצרי המנוי.
4.2. ההנחה מתעדכנת בשלב התשלום (Checkout) ולא תופיע בסל הקניות המקדמי.
4.3. במידה והמנוי נרכש בעת מבצע, מחיר המבצע נשמר לכל תקופת המנוי.
4.4. משלוח חינם יינתן בכל הזמנה במסגרת המנוי לאורך כל תקופת המנוי.
5. חיוב ואי־סליקה
5.1. החיוב בגין המנוי יתבצע מדי חודש באמצעות כרטיס האשראי שסופק.
5.2. במקרה של כשלון חיוב, יתבצעו עד שלושה ניסיונות נוספים בהפרש של 24 שעות בין ניסיון לניסיון.
5.3. אם כל הניסיונות נכשלו, המנוי ייכנס להקפאה אוטומטית עד להסדרת אמצעי התשלום.
6. ביטול מנוי
6.1. ביטול המנוי יתבצע באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה.
6.2. ביטול שנעשה לאחר תקופת ההתחייבות ייכנס לתוקף ממועד החיוב הבא, בכפוף לאישור החברה.
7. אחריות ושירות
7.1. החברה רשאית לשנות, לעדכן או להפסיק את תוכנית המנויים, כולה או חלקה, תוך מתן הודעה סבירה מראש.
7.2. החברה לא תישא באחריות לעיכובים או תקלות הנובעים מגורמים חיצוניים (כגון חברות אשראי, ספקי שילוח וכיו"ב).