23/02/2022

מה הקשר בין פרו אייג’ינג והעלמת קמטים לבין דבש המנוקה?


באופן כללי, לא כולם יסכימו על משמעות המושג פרו אייג’ינג. וזאת כי מדובר במילה אבסטרקטית יחסית, שהומצאה, או נכנסה לתודעה, בעשרות השנים האחרונות. יש הרואים בה כדרך מסוימת לשפר את איכות החיים בגילאים מתקדמים יחסית, ויש הרואים בה כדרך לשנות את המראה החיצוני של גופם, בעוד שיש שרואים בכך מיקס של הסיבות הללו ואף אחרות.

איך ניתן לחשוב על תחום הפרו אייג’ינג?

כאמור, תחום הפרו אייג’ינג יכול להכיל התייחסויות רבות. יהיו כאלו שיתעניינו בעיקר בשינוי המראה החיצוני שלהם. בעוד יהיו כאלה שיתעניינו בשיפור מצב הבריאות הכללי שלהם. אלו שמתעניינים בחיצוני, לא בהכרח ייקחו פעולות כדי לשפר את הפנים, אך כן את החוץ. בעוד אלו שמתעניינים בשינוי בריאותי אמיתי, יעשו מה שהם מוצאים לנכון כדי לבסס רמה גבוהה של בריאות ואיכות חיים. אין זה אומר ששתי השאיפות צריכות להיבדל אחת מהשנייה או לנכוח בתחומים נפרדים. להפך. מי שדואג לעצמו, סביר שיראה פחות ופחות תסמינים המרמזים על “זקנה”, או חוסר איזון פנימי מסוים.

נשים אוחזות במוצרי הפרו אייג'ינג של בימנוקה

תכשירי פרו אייג’ינג להעלמת קמטים וטיפוח מערכות הגוף

היכולת להשתמש במוצרי טיפוח, יכולה לתת מענה לשתי הקבוצות. מצד אחד, מוצרי טיפוח מסוימים יכולים לתת מענה לתחום הקמטים.  ואכן, ניתן לשער שמי שמתעסק במראה החיצוני שלו, יתמקד על הקמטים כאובייקט מסוים לשינוי. בעוד שמי שמתעסק בבריאות שלו, עלול לראות את הקמטים כסממן לכך שהגיע הזמן לדאוג יותר למערכות הגוף השונות ולתת להן יותר תשומת לב. כל קבוצה יכולה להיות עם צרכים שונים. הקבוצה שעוסקת יותר במראה חיצוני, יותר זמינה לצרוך מוצרים שאמנם מעניקים שינוי במראה החיצוני (או לפחות מבטיחים לעשות זאת), אך רכיביהם לא בהכרח בריאים או תומכים בריאות. בעוד שהקבוצה ששמה דגש על ריפוי ותמיכה של מערכות איברים פנימיות, תהיה זמינה יותר לוודא שהמוצרים שעושה בהן שימוש אכן תומכים את איכות חיי משתתפיה.

פרו אייג’ינג עם דבש המנוקה

אנחנו באופן אישי חושבות שדבש המאנוקה וארס הדבורים נותן מענה לשתי הקבוצות. והסיבה לכך, היא שדבש המנוקה מכיל יתרונות רבים מעצם היותו דבש, בעוד שיש כאלו שייחסו לו פי 4 יותר יעילות “ויתרונות” או אפילו “סגולות” מאשר דבש רגיל. ודבש רגיל, בפני עצמו, יכול להיות “תכשיר” קוסמטי דיי אפקטיבי. לכל הפחות כי אפשר שיש לו איכויות אנטי בקטריאליות כמו גם רמת סוכרים גבוהה. אשר באה לידי ביטוי ביכולתם של אותם סוכרים למשוך אליהם לחות. כך שהשילוב של דבשים בקרמים למיניהם יכול להניב לקרמים את אותה איכות, או שיעור דומה / מספק שלה.

השפעתו של ארס הדבורה

מנגד, ארס הדבורים, הוכח במסגרת מחקר שהתפרסם ביחידה לפרסומיים מדעיים של חברת אינפורמה פי אל סי,  על ידי חוקרים מכל מיני מחלקות, אוניברסיטאיות, אקדמיות, בתי ספר לרפואה, למדעים וכן הלאה – שארס דבורים יכול לשמש כרכיב שיכול לתמוך בהפחתת היווצרות קמטים הקשורים לתהליך ההתבגרות הטבעי לש הגוף. מטרתו של המחקר הייתה לחקור את השפעות “נוגדות הקמטים” של יישום סרום ארס דבורים, וזאת כדי להעריך את השפעתו הקלינית. התרחשו ניתוחים שונים בטכנולוגיות שונות, ולפי הממצאים עלה שבדיקות שבוצעו בשבוע ה-12 למחקר הניבו שינויים משמעותיים באזור הקמטים הכללי, מספר הקמטים ואפילו עומק ממוצע הקמטים. מן המחקר המצוטט באתר חברת בימאנוקה עולה שהממציאים כמו מציעים, שלארס הדבורים תפקיד בשיפור מראה הקמטים בעור.

ובכך, מוצרים המכילים את דבש המאנוקה וארס הדבורה, יכולים לתמוך הן בנשים המעוניינות לקבל שינוי אפקטיבי וניכר במראה הקמטים בעורן, והן לנשים המעוניינות לתמוך את בריאותן דרך תכשירים קוסמטיים בריאים ובטוחים לשימוש (על פי הידוע לנו כיום).

אישה משתמשת בקרם יום פרו אייג'ינג

דבש המנוקה יכול להזין את מערכות הגוף בכל טוב

למעשה, במסגרת מחקר שנעשה על ידי אוניברסיטת סידני,  אשר בחן את יתרונותיו של דבש המנוקה, עלה שככל שריכוז רכיביו הטבעיים היה גבוה יותר, כך גדלה השפעתו ברמת הרגעת העור, הזנת העור ושימור הלחות של העור. דבש המנוקה, היה יעיל פי 4 לעומת דבש “רגיל”. כך שמוצרים קוסמטיים העונים לשם “פרו אייג’ינג” באתר בי מאנוקה, נועדו למשוך ולשאוב מתוך איכויות דבש המנוקה. במחקר אחר שיזם האיגוד הארצי של דבש המאנוקה בניו זילנד,  זוהו בדבש המנוקה למעלה מ-2,000 רכיבים טבעיים. מחקרים אחרים הראו שבדבש המאנוקה וויטמיני B ו-C, חומצות אמינו, נוגדות חמצון, מינרלים וחלבונים. כך שגם הקבוצה של הנשים שרוצות להזין את עורם וגופם בערכים תזונתיים מעולים, יכולה למצוא ערך בשימוש בדבש המנוקה כתכשיר טיפוח. באתר בימאנוקה ניתן למצוא סרום פנים, קרם פנים, קרם הזנה ללילה, ג’ל לניקוי וכן הלאה מוצרים אשר כולם מכילים דבש המנוקה וארס הדבורה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג בימנוקה

איך לצמצם קמטים בפנים ואילו מוצרים באמת עובדים?

קראו עוד >>

23/02/2022
השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

קרם לחות לפנים בשילוב ארס הדבורה

קראו עוד >>

24/07/2023
קרם לילה מבוסס דבש דבורי המנוקה

סרום עם ארס דבורה ודבש מנוקה מבית “BManuka” הישראלית

קראו עוד >>

28/06/2021
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן