23/02/2022

איך לצמצם קמטים בפנים ואילו מוצרים באמת עובדים?


האם יש דרך לצמצם קמטים, והאם יש מוצרים קוסמטיים שבאמת עוזרים בזה? ובכן, סביר להניח שבכל העולם חושבים שכן. בעיקר אם מדובר בחברות הקוסמטיקה השונות, אשר מציעות אינספור פתרונות, ולא תמיד ברור אם הם יכולים לעבוד אם הם הרכיבים הקיימים, אכן, במלואם, מיטיבים עם הגוף. על כן, במסגרת כתבה זו נדבר על הדרך לצמצם קמטים כמו גם על מוצרים שיכולים לעזור בזה.

האם ניתן לצמצם את הקמטים כדרך השימוש במוצרים מסוימים?

כדי להבין איך לצמצם קמטים, יש להבין ממה הם נגרמים. כפי שאנחנו יכולים להניח, קמטים מופיעים באופן טבעי עם הגיל. ואכן, תחום הפרו אייג’ינג, לפי הגדרות מסוימות, הוא זה המתייחס לבעיות הנגרמות מהתקדמות הגיל הטבעית. אלא שזו לא כל האמת, כי יש בעיות שנגרמות עקב חוסר איזון פנימי המתמשך לאורך זמן. כלומר, חוסר איזון שהתרחש כעשר שנים, ישפיע כנראה יותר על אותו אדם מאשר אותו חוסר איזון שהתרחש רק לשנתיים, אצל אותו אדם. אם אדם לא אוכל צורך מספיק קלוריות מזה שבוע, סביר להניח שההשפעות לא יהיו בולטות כפי שיכלו להיות באם היה נמנע מצריכה קלורית מספקת מזה שבועיים. באופן דומה, ככל שאנחנו מתבגרים יותר, כך יש לנו יותר זמן להחזיק בחוסר איזונים מסוימים.

אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג בימנוקה

הזנת הגוף ואיזונו

כשאנחנו אומרים חוסר איזון, למה אנחנו מתכוונים? ובכן, יש כל מיני דרכים להתייחס לזה. אולי ברמת הנוזלים (לשתות מספיק מים), ברמת התזונה (ללא גלוטן, ללא סוכר, כמות מספקת של חלבון, וויטמינים, וכן הלאה – כל מקרה לגופו. ברמת החוסן הגופני (אימונים פיזיים מתאימים), ברמת הנפש (תהליכים פסיכולוגיים ורוחניים) וכן הלאה.  למעשה, לתת לגוף ולנפש שלנו, כל מה שהוא צריך כדי להרגיש טוב. אם אנחנו לא נותנים, והגוף שלנו לא מוזן – ייתכן שהוא ימחה על כך דרך תסמינים שאנחנו יכולים לראות. חולשה, מחלה, מראה חיצוני מסוים. על כן, הדרך להתייחס לאותם תסמינים, היא פשוט לתת לגוף שלנו מה שהוא צריך, כך שהוא יחזור לאיזון.

וזה בדיוק הקו המבדיל בין מוצרים קוסמטיים שמנסים להתייחס “לבעיה”, “מבחוץ”, לאלו שמנסים לתת לה מענה מבפנים. מוצרים קוסמטיים שיש בהם רכיבים טבעיים שהגוף רוצה לספוג ולעכל, יכולים לעזור לגוף להתאזן במידת מה, כך שהתסמינים החיצוניים, לדוגמה, קמטים, או נראות מסוימות של העור – יכולים להשתנות. וזאת מבלי לנסות לייצר את “הנוסחה המושלמת” במעבדה, אלא פשוט כדרך הזנת הגוף במה שהוא באמת צריך.

מוצרי קוסמטיקה מטפחים מדבש המנוקה

דרך אחת לעשות זאת, היא להשתמש במוצרים טבעיים, כמו “סופרפורדס” שונים, שבאמת עוזרים להזין את הגוף בדברים שאולי חסרים לו. דבש המנוקה, נחשב על ידי רבים כסופרפוד, בין היתר, עקב שלל חומצות אמינו, מינרלים, חלבונים, וויטמינים וכן הלאה. בעוד שכדבש, יש לו רמת סוכרים גבוהה שעוזרת למשוך אליה לחות, כמו גם תכונות אנטי בקטריאליות. מחקרים המפורטים באתר בימנוקה מראים שלדבש המנוקה פי 4 יותר יעילות מדבשים “אחרים”, שסביר שנבדקו במחקרים המצוטטים באתר.

כך שאם דבש המנוקה משמש כדי להזין את הגוף “בכל טוב”, באופן שעוזר לגוף למצוא איזון ברבדים פנימיים מסוימים, סביר להניח שזה יתבטא גם במראה החיצוני. בין אם ברמת הלחות, השלמות או הנראות של העור. במקום לנסות לפגוש את זה מבחוץ, דווקא מבפנים. למעשה, בימנוקה היא החברה הראשונה בישראל, שהביאה לארץ מוצרים טיפוח שיש בהם מדבש המנוקה וארס הדבורה.

ארס הדבורה, על פי מחקר אחר – הוכח כבעל השפעה ניכרת על הקמטים. במסגרת המחקר נעשה שימוש בטכנולוגיות מסוימות שעזרו לבדוק את זה בצורה שנראתה אובייקטיבית לחוקרים המשתתפים.

אילו מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים את דבש המנוקה וארס הדבורה?

מוצרי בימנוקה נחשבים כמוצרים לא זולים, והסיבה לכך, בין היתר, מתבססת על כך שרכיבי מוצרי הקוסמטיקה שבאתר מגיעים מדבש המנוקה, ארס הדבורה ורכיבים יוקרתיים אחרים. השערתנו היא שאם רוצים לפגוש את נושא הקמטוטים באופן שגם מאזן את הגוף, ניתן לעשות זאת כדרך מוצרים שהגוף יודע, מוכן ומעוניין לעכל ולספוג. ניתן להוזיל את העלות פר מוצר כאשר מזמינים כמה פריטים יחדיו מאותו מוצר קוסמטי’ ניתן לחזות בהשפעה נראית לעין עוד מהבקבוק השנייה. בין מוצרי האתר ניתן לרכוש סרום לפנים, סרום פרו אייג’ינג מחוזק בוויטמין C, קרם הזנה ללילה, קרם יום, ג’ל לניקוי עיניים וכן הלאה פריטים קוסמטיים שיש בהם מדבש המנוקה וארס הדבורה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה מחזיקה ערכת טיפוח בימנוקה

מוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה

קראו עוד >>

23/02/2022
קרם לילה מבוסס דבש דבורי המנוקה

סרום עם ארס דבורה ודבש מנוקה מבית “BManuka” הישראלית

קראו עוד >>

28/06/2021
דבש המנוקה

מהו דבש מנוקה?

קראו עוד >>

23/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן