19/09/2022

שישה טיפים שיעזרו לעור הפנים שלך להיראות טוב יותר


התבגרות עור הפנים לא מתרחשת ביום אחד, אלא נמתחת על פני שנים ומושפעת רבות מאורח החיים שלנו. על ידי טיפול פרו אייג’ינג מקדים וזיהוי הגורמים שעשויים לפגוע במראה העור, תוכלי לשלוט בהזדקנותו ואף להאט אותה. כך שבמקום להמתין לנקודת ה”אל חזור”, נצלי את ההזדמנות ויישמי את הטיפים הבאים. העור שלך יודה לך.

    1. הפחיתי בחשיפה לשמש – נתחיל עם הגורם שכולנו מכירות היטב, אבל לא תמיד מקפידות להתגונן מפניו. זכרי שרבים מתכשירי הטיפוח המיועדים לעור הפנים אינם כוללים מקדם הגנה, ומרחי קרם הגנה טרם כל יציאה מהבית.
    2. היפרדי מהרגלי חיים מזיקים – מתח הוא אחד מהאויבים המרכזיים של רבים מאיתנו, ואת הנטייה שלו להתבטא בעור הפנים כולנו מכירים. השתמשי בכל הכלים שעומדים לרשותך כדי לנטרל גורמי לחץ, בין אם מדובר בהקדשת זמן לתחביב אישי או הרשמה לשיעורי יוגה. המלצה נוספת היא להקפיד על כמות מספקת של שעות שינה. תחושת הרעננות תשפיע לא רק על מצב הרוח שלך אלא גם על האלסטיות והזוהר של עור הפנים. לא הגיע הזמן להיפרד מהשקיות מתחת לעיניים?
    3. בחרי תכשירים קוסמטיים המכילים חומרים פעילים – מוצרי קוסמטיקה ותכשירי פרו אייג’ינג שיכולים לחולל שינוי מהותי, אינם מבוססים על “פתרונות קסם” אלא על חומרים פעילים איכותיים. בסרום פנים, קרם עיניים או מוצרי הקוסמטיקה של בימנוקה מכילים רכיבים של ארס דבורי מנוקה ומועשרים בדבש מנוקה. סגולותיו הטיפוליות ופעילותו האנטי-מיקרוביאלית של הדבש, ידועים למדע מזה שנים ארוכות. למעשה, הדבש שימש עוד בתרבויות העתיקות כתרופה לכוויות, כיבים וריפוי פצעים. בתקופה האחרונה תשומת הלב של חוקרים רבים הופנתה לדבש המנוקה, בזכות תכולת נוגדי חימצון, ויטמינים ומינרלים שעולה על זו של הדבש הרגיל.ממצאי מחקרים העלו שהעוצמה האנטי-בקטריאלית של דבש המנוקה, הופכת אותו ליעיל כנגד מגוון רחב של מחוללי מחלות. במחקר שבחן את הרכבו הכימי, תוארו מגוון ההשפעות התזונתיות והבריאותיות שהדבש יכול להציע. החל מטיפול בפצעים, דרך פעילות נוגדת חמצון ועד להשפעות ביולוגיות אחרות שמשמשות להתחדשות רקמות. צוין כי יתרונות דבש מאנוקה הם תוצר של הרכב התמציות הטבעיות הקיימות בו (הרכב פוליפנולי), לצד תרכובת בשם מתיל-גליוקסל.סקירת ספרות מורחבת שהציגה כמה מבין יתרונות דבש מאנוקה והתבססה על מקורות רפואיים קיימים, חיזקה את הטיעון בדבר יכולותיו בכל הנוגע לעיכוב צמיחת חיידקים, ריפוי פצעים והתחדשות רקמות. תכונות אלה יוחסו לפעילויותיהם של רכיבים אנטי-בקטריאליים ונוגדי חמצון שקיימים בדבש, כמו גם לתהליכים אימונו-מודלטוריים שהוא עשוי להשפיע עליהם. באותו הקשר יש להזכיר גם את יתרונות ארס הדבורה, שהשפעתו על קמטים בבני אדם הוכחה במחקר קליני שכלל שימוש בסרום ארס דבורים.דוגמניות אוחזות בתכשירי אנטי אייגינג
    4. שני את הרגלי העישון – מעשנות חשופות לנזקים הקשורים להתבגרות מוקדמת של העור, בדגש על האזורים הפגיעים שסביב הפה וצדי העיניים. זו בדיוק הסיבה שתכשירי פרו אייג’ינג רבים מתמקדים ספציפית באזורים הללו. קרם עיניים מארס הדבורה לדוגמה, מזין את העור העדין, שומר על גמישותו ומקנה לו אפקט מתיחה.
    5. זיהום סביבתי – אבק ולכלוך פוגשים אותנו כמעט בכל מקום, ובמציאות של היום קשה להימנע מהם לחלוטין. כדי להילחם בהשפעותיהם המזיקות, הקפידי על שגרת טיפוח באמצעות מוצרי קוסמטיקה מתאימים. ההמלצה שלנו היא לנקות את הפנים פעמיים ביום ולמרוח חומרי הזנה מתאימים בתום כל ניקוי. בבוקר מרחי סרום פנים  וקרם יום, ואילו בערב השתמשי בקרם עיניים לצד קרם הזנה לילה.
    6. וכמובן, הזיני את הגוף גם מבפנים – הקפידי לשתות מים לאורך כל היום, הפחיתי בממתיקים מלאכותיים וחומרים מעובדים, והוסיפי לתפריט מגוון פירות אדומים שידועים בתרומתם לעור.כדי לספק לעור הפנים טיפול פרו אייג’ינג אפקטיבי, חשוב לשים דגש מרכזי על טיפול מונע. במקום להמתין להופעתם של סימני הגיל המחייבים, שדרגי את שגרת היומיום עם טיפים חיוניים לבריאות. שלבי בה תכשירים קוסמטיים ייעודיים כולל סרום פנים ותוכלי ליהנות מהתוצאות כבר עכשיו.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

יתרונות דבש מנוקה

יתרונות דבש מנוקה

קראו עוד >>

14/02/2021
אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג

מהו פרו אייג’ינג ואיך הוא תורם לחיזוק עור הפנים?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת קרם פנים

פרו אייג’ינג – מאיזה גיל מומלץ להשתמש בקרם פנים?

קראו עוד >>

23/08/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן