28/09/2023

הזהרו מזוייפים! איך לבדוק אם רכשתם מוצר המכיל דבש מאנוקה טהור?


אם אתם רוצים עור פנים זוהר ובריא, מעט מרכיבים טבעיים יכולים להתחרות עם סגולות דבש מנוקה המדהימות. דבש מאנוקה מגיע מניו זילנד, ומפורסם בזכות מגוון היתרונות הבריאותיים שהוא מספק.

בבואכם לבחור מוצרי טיפוח, קחו בחשבון כי השוק רווי במוצרים הטוענים שהם מכילים דבש מנוקה טהור, אך בפועל יש בהם דבש מנוקה לא איכותי, או אולי בכלל דבש מסוג אחר. למען בריאות העור שלכם, חשוב לדעת להבדיל בין אמיתי למזויף.

הכירו את המדד הרשמי של דבש מנוקה

אחת הדרכים היעילות ביותר להבטיח שאתם רוכשים קרם או סרום המכיל דבש מאנוקה אמיתי, היא על פי UMF – Unique Manuka Factor – מערכת דירוג המודדת את רמות ה מתילגליוקסל (MGO) בדבש. מדובר בתרכובת, המשחקת תפקיד מרכזי מאוד ביצירת התכונות האנטי-בקטריאליות של דבש מנוקה.

דירוג UMF של 10 ומעלה נחשב בדרך כלל כמועיל, וכמובן שעדיף לרכוש מוצר עם דירוג כמה שיותר גבוה. אף פעם אל תבחרו במוצר שעל אריזתו לא מצוין מדד ה-UMF.

דרכים נוספות לאימות האותנטיות של דבש מאנוקה

רשימת מרכיבים – דבש מאנוקה צריך להיות אחד המרכיבים המובילים ברשימה, מה שמעיד על הריכוז הגבוה שלו במוצר.

  • מותג אמין – מומלץ לרכוש מחנויות מהימנות או ישירות מהיצרן.
  • מחיר – מוצרי דבש מנוקה אותנטיים הם לרוב יקרים יותר, בזכות היכולת שלהם לנצל סגולות דבש מנוקה שונות עד תום. מחיר נמוך מדי אמור להוות דגל אדום.
  • בדיקות מעבדה – יצרניות רציניות מציגות הוכחות לבדיקות, אשר מוכיחות את האותנטיות של הדבש.

אילו מרכיבים משתלבים היטב עם דבש מנוקה במוצרי טיפוח לעור?

רכשתם סרום עם UMF – Unique Manuka Factor גבוה? מעולה. אפילו עדיף, אם איתרתם מוצר שמכיל לצד דבש מאנוקה חומרים אשר משלימים אותו ומדגישים את יכולותיו. הנה כמה דוגמאות:

  • ארס הדבורה – מרכיב עם תכונות אנטי-אייג’ינג. ארס הדבורה מרמה את העור להאמין שהוא נעקץ, ובכך ממריץ את הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין. חלבונים אלו מסייעים בשיפור הגמישות והמוצקות של העור. בשילוב עם הריפוי והלחות שדבש מנוקה מספק, התוצאה היא נוסחה מעולה לשמירה על בריאות העור.
  • ויטמין סי – נוגד חמצון, שידוע בזכות היכולת שלו להבהיר את גוון העור. סרום ויטמין C המכיל את שני החומרים, מסוגל להיאבק במקביל גם בחיידקים וגם בלחץ חמצוני. סרום ויטמין C מקדם עור זוהר, מוזן היטב ועם מרקם נהדר.
  • תאי גזע צמחיים – מסייעים בתחלופת התאים ומקדמים עור פנים צעיר. כאשר מחברים את התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-בקטריאליות של הדבש, עם יכולות ההתחדשות של תאי גזע צמחיים, מקבלים מוצר טיפוח שכאילו מחזיר את הזמן לאחור.

יש גם מרכיבים נוספים, כמו חומצה היאלורונית, אלוורה ושמנים טבעיים כגון חוחובה, אשר מתאימים גם הם לשימוש עם דבש מאנוקה. מרכיבים אלה מוסיפים שכבות נוספות של לחות, נלחמים בדלקות ומאזנים את השמנים הטבעיים של העור, וכך מעצימים את סגולות דבש מנוקה הטבעיות.

היזהרו מזיופים!

בעולם שבו מוצרים מזויפים הם נפוצים מדי, חשוב לעשות כל שביכולתכם לאמת את האותנטיות של דבש מנוקה ושל מרכיבים פעילים נוספים. על ידי הבנת החשיבות של דירוג UMF, זיהוי הסינרגיה עם מרכיבים כמו תאי גזע צמחיים ורכישה עם תשומת לב לפרטים, אתם יכולים להבטיח שאתם משקיעים במוצרי טיפוח איכותיים ובטוחים לשימוש.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

מוצרי בימנוקה

כיצד נטפל בעור פנים יבש ?

קראו עוד >>

22/11/2022
אישה מורחת תכשיר פנים

איך קרם לחות עובד על עור הגוף?

קראו עוד >>

23/02/2022
סרום פנים

שגרת הטיפוח שלך מתחילה כאן: אופן השימוש במוצרי הניקוי והטיפוח של Bmanuka

קראו עוד >>

25/06/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן