22/11/2022

כיצד נטפל בעור פנים יבש ?


יובש על גבי עור הפנים הוא בעיה נפוצה, שעשויה להוביל לתופעות נלוות בהן קילופים, אדמומיות וגירוי. איך מתמודדים איתה ביעילות ומה כדאי לדעת? אספנו את כל הפתרונות המובילים :

סובלת מהשלכותיו של עור פנים יבש? את לא לבד. מדובר בבעיה שמטרידה נשים וגברים רבים, ויכולה להיות מושפעת ממגוון רחב של סיבות: התבגרות העור הטבעית, שגרת טיפוח לא מתאימה ועונות השנה. מעבר להיבט האסתטי, עור יבש עלול להוביל לתופעות לא נעימות נוספות כמו גרד, קשקשת, סדקים, קילופים, תחושת צריבה מקומית ואדמומיות, ובהמשך לכך לפגיעה באיכות החיים.

מוצרי בימנוקה

טיפים שיעזרו לנו להימנע מעור יבש

אלא אם קיים מצב רפואי שעשוי להסביר עור יבש, ניתן לטפל בתופעה ולהעניק לעור הקלה נדרשת גם באופן עצמאי. אלה הטיפים והפתרונות המובילים שתרצי לאמץ:

הגנה מפני השמש – שמירה על עור הפנים מפני קרני השמש המזיקות היא חיונית לבריאות, בייחוד במדינה חמה כמו ישראל. כדי למנוע פגיעה במראה העור, כולל הופעת יובש, הקפידי למרוח תכשירי הגנה והשתדלי לחבוש כובע בעת הצורך.

הקפדה על הסרת איפור מלאה –  שינה עם שאריות איפור עשויה לפגוע במראה העור במגוון אופנים ולגרום בין היתר ליובש וגירוי.

הימנעות מפני חימום עודף – עור פנים יבש בתקופת החורף, עשוי להיות תוצר של שהות ארוכה בחללים מחוממים יתר על המידה. נסי להפחית שימוש בתנורי חימום או מזגנים, כאשר הדבר לא הכרחי. ניתן גם להוסיף מכשור יוצר לחות.

רחצה ארוכה – אמבטיה ארוכה היא הרגל מפנק ונעים, אבל כזה שעלול לייבש את העור יתר על המידה. השתדלי לקצר את זמן השהייה באמבטיה.

שגרת הטיפוח המתאימה לעור יבש

מוצרי הטיפוח שנמצאים אצלנו בשימוש ברמה היומיומית, בין אם מדובר על קרם יום, סרום פנים או קרם לילה, עשויים להשפיע על מראה עור הפנים – לחיוב ולשלילה. עור פנים יבש זקוק למוצרי טיפוח ייעודיים, ולכן חשוב לבצע את הבחירה בקפדנות. ככלל, מומלץ שתעייני ברכיבים העיקריים הקיימים במוצרים בהם את משתמשת. תכשירי טיפוח שונים כוללים רכיבים שעלולים לייבש את העור, ולכן אינם מומלצים לכולן. מוצרים המתאימים לעור יבש, צריכים לכלול רכיבים חיוניים ששומרים על לחותו הטבעית של העור, מזינים ומגמישים אותו. קרם יום שמתאים לעור יבש למשל, יכלול רכיבים כמו שמן חוחובה, שמן קוקוס ושמן קלנדולה.

קרם לילה לעומת זאת, יכול לכלול רכיבים כמו שמן אולוס, שמספק לעור לחות ובמקביל מונע ממנו לאבד לחות, שמן שקדים מתוק ושמן אגוזי שיאה.

מה לגבי מוצרי טיפוח מבוססי דבש ?

מוצרי דבש ידועים מזה שנים ארוכות כמקור לחות איכותי לעור. דבש נכלל בטיפולי עור שונים – כולל טיפולים נגד קשקשת, סבוריאה, פסוריאזיס ועוד. מזון המלכות משפיע על ייצור הקולגן, ובמקביל מחזיר לעור לחות ומשפר את האלסטיות שלו; גם תועלותיו של דבש המנוקה לעור, שמגיעות לפי ארבע מאלה של דבש רגיל, הוכחו במחקרים שנערכו בתחום.

מוצרי הטיפוח של Bmanuka מכילים את כל הרכיבים שמנינו בפסקאות הקודמות, נוסף לדבש המנוקה וארס הדבורים – ולכן מצליחים להשפיע לחיוב על תסמיני עור יבש. כל אחד מהתכשירים האיכותיים מעניק לעור את מנת הלחות הנחוצה לו, בין אם מדובר בקרם היום של Bmanuka, קרם הלילה או סרום פנים. כל אלה הופכים את העור למוצק, רענן ומורם יותר ומאפשרים לו להרגיש ולהיראות נפלא.

ואגב, למי ששכחה, נזכיר שעור יבש עשוי לבוא יחד עם הופעה מוקדמת של קמטוטים, כמו גם החמרה של קמטים קיימים. כך שגם בהקשר הזה, מי שרוצה ליהנות ממראה רענן, מוצק ואלסטי יותר, צריכה לטפל בהופעת היובש בהקדם.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

יתרונות דבש מנוקה

יתרונות דבש מנוקה

קראו עוד >>

14/02/2021
אישה מחזיקה קרם פנים פרו אייג'ינג

איך קרם לחות עובד על עור הגוף?

קראו עוד >>

23/02/2022
דבש דבורי המנוקה

שינוי ושיפור בגודל, עומק ושטח הקמטים בעור בקרוב ל-12% לאחר שימוש בארס הדבורה לאחר 12 שבועות

קראו עוד >>

22/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן