23/02/2022

מהו פרו אייג’ינג ואיך הוא תורם לחיזוק עור הפנים?


תחום הפרו אייג’ינג נועד לספק מענה לאנשים שרוצים לאזן את המערכות הביולוגיות בתוכן ולקצור את פירות האיזון – מראה חיצוני מחודש. כפי שניתן לשפר את המראה החיצוני שלנו על ידי שגרת אימונים, שינה ותזונה מיטיבה – כך נוכל לשפר את המראה החיצוני שלנו כדרך תכשירים קוסמטיים מסוימים כל עוד הם באמת מזינים את גופנו. האם הוא באמת יכול לעזור עור הפנים? ננסה לחקור זאת בכתבה הבאה.

איך לחשוב על פרו אייג’ינג

הרבה חושבות שמוצרים קוסמטיים, וטיפולי פרו אייג’ינג שונים נוצרים במעבדה ובסביבות מלאכותיות. לוקחים חומר כימי אחד, חומר כימי אחד – ומייצרים נוסחה מלאכותית שאמורה להשפיע על הגוף כך שאי אילו תסמיני “גיל” ייעלמו להם. ובכן, במקרים מסוימים ייתכן שבהחלט נכון הדבר. במקרים אחרים, ההשפעה איננה בהכרח מובטחת. אך כך או כך, הניסיון להכיר לגוף חומרים מלאכותיים, חומרים שהגוף לא למד להכיר במהלך שנות התפתחותו, יכול להיות לא יעיל. וזאת, כי יש דברים שהגוף יודע להשתמש בהם, כדי לבנות ולאזן את עצמו, ויש דברים שפחות. כלומר, אם אנחנו רוצים לוודא שפרו אייג’ינג “יעבוד”, עלינו לוודא שהגוף מקבל מה שהוא באמת צריך.

אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג

לתת לגוף חומרים שהוא יכול ורוצה לעכל ולספוג

בשורה התחתונה, אנחנו לא בהכרח תמיד יודעות מה הגוף שלנו צריך. אך אנחנו יכולות לברר. מוצר יכול להגיע עם אריזה מאוד יפה, ושמות מאוד מוכרים – אך זה לא אומר שהוא מכיל חומרים ורכיבים שהגוף רוצה לספוג. המשימה שלנו היא לבדוק מה באמת עובד עם הגוף שלנו, והאם זה מופיע ברכיבי המוצר. (ולחילופין, האם מופיע משהו ברכיבי המוצר שלא אמור להיות שם). כי אם המוצר שלנו מכיל מה שבאמת עובד עם הגוף, המוצר עצמו יכול להיות מאוד אפקטיבי ויעיל. ובמקרה זה, פרו אייג’ינג יכול לעבוד. לא “סתם”, לא “ברמת העיקרון”, לא “זה אמור לעבוד כי זה נראה מקצועי”. אלא כי הגוף באמת מגיב לחומרים הקיימים.

אפשר לחשוב על זה כתזונה של חטיפי שוקולד מול תזונה של סלט ירקות עם אגוזים. גם אם חטיפי השוקולד הגיעו מן המעבדות המקצועיות ביותר בעולם, והם מעוצבים להפליא… הגוף עדיין לא בהכרח יסכים לעכל אותם ולהשתמש בהם כדי להשיב את עצמו לבריאות איתנה. באופן דומה, אנחנו חושבות שכדאי מלכתחילה לוודא שכל מוצר קוסמטי שאנו משתמשות בו מכיל את הרכיבים שהגוף שלנו רוצה לקבל. לא “חטיפי שוקולד מעוצבים”, מוצרים שנראים ומריחים טוב, ואפילו “מרגישים” טוב על העור. ועם זאת, לא ברור איך הגוף באמת משתמש בהם כדי לאזן את עצמו.

אלא מוצרים שבאמת מזינים את הגוף, וזו המטרה העיקרית שלהם. ובכך, הגוף חוזר לאיזון, נראה יותר טוב, והפרו אייג’ינג עשה את תפקידו.

קרם פרו אייג'ינג בימנוקה

מוצרי פרו אייג’ינג מדבש המנוקה וארס הדבורה

כך שאם אנחנו באמת רוצות לצרוך מוצרי טיפוח למטרת פרו אייג’ינג, כדאי לנו לקחת מוצרים  שעושים טוב לגוף, מלכתחילה. מוצרי קוסמטיקה מדבש המנוקה, אלו מוצרי קוסמטיקה שיכולים להזין את הגוף ולפי כך לעזור לו לשוב לאיזון. בעוד שמוצרי קוסמטיקה מארס הדבורה, הם אלו שהוכחו במסגרת מחקרים מסוימים כבעלי השפעה ניכרת על קמטים. כלומר, שצריכתם הניבה שינוי ויזואלי ניכר.

כדאי לדעת, מוצרי בימנוקה מכילים הן את דבש המנוקה, והן את ארס הדבורה. מדובר במוצרי קוסמטיקה שיש בהם ערכים שהוכחו כבעלי השפעה חיובית על גוף האדם. מוצרי הטיפוח שלנו בבימנוקה, שואפים לשאוב מתוך האיכויות הטבעיות ולהעבירם לנשים שעושות שימוש במוצרים אלו.

לסיכום, במוצרי בימנוקה יש רכיבים שמטרתם להזין את הגוף בערכים תזונתיים (חומצות אמינות, וויטמינים, חלבונים, מינרלים וכו’) וגם להניב שינוי ויזואלי במראה הקמטים. רק כדי לסבר את האוזן, יש שאומרים שדבש המנוקה יעיל פי 4 באיכויותיו מאשר דבש “רגיל”.

מוצרי בימנוקה נחשבים למוצרים יוקרתיים הניתנים לרכישה באתר. הסיבה לעלות גבוהה של המוצרים, בין השאר, היא כי מוצרי החברה מכילים רכיבים יוקרתיים עם ערכים וסגולות ייחודיים כמו ארס דבורים, דבש מנוקה, אלוורה ועוד.

באתר החברה ניתן למצוא מוצרים עם ארס הדבורה ודבש המנוקה אשר תורמים לטיפוח העור, צמצום קמטים בעור ועוד. בין המוצרים ניתן למצוא את מוצר הדגל – סרום פנים מארס הדבורה, קרם הזנה ליום או ללילה, ג’יל טיפוח ועוד.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

דבש המנוקה

הקשר בין דבש המנוקה ליופי וטיפוח

קראו עוד >>

23/02/2022
נשים אוחזות במוצרי הפרו אייג'ינג של בימנוקה

מה הקשר בין פרו אייג’ינג והעלמת קמטים לבין דבש המנוקה?

קראו עוד >>

23/02/2022
השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

הזהרו מזוייפים! איך לבדוק אם רכשתם מוצר המכיל דבש מאנוקה טהור?

קראו עוד >>

28/09/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן