08/06/2023

מה זה תאי גזע צמחיים?


שילוב תאי גזע צמחיים בשגרת הטיפוח מקדם טשטוש קמטים ואת התחדשות העור. כל מה שאת צריכה לדעת על היתרונות של סרום תאי גזע צמחיים

תאי גזע צמחיים ומוצרי בימנוקה

האם יצא לך לשמוע על תאי גזע צמחיים? אם התשובה היא לא, הגיע הזמן לשים לב אליהם, כי הסגולות המופלאות של תאי גזע צמחיים הופכים אותם למרכיב טבעי ומופלא במוצרי טיפוח עור. סרום תאי גזע צמחיים ומוצרים נוספים המכילים אותם, עוזרים לשמור על מראה העור שלך צעיר על ידי הגנה מפני נזקי שמש, טשטוש קמטים והפחתת דלקת.

תאי גזע צמחיים – תעודת זהות

תאי גזע צמחיים, כמו תאי גזע של בעלי חיים, הם תאים בעלי יכולת להכפיל את עצמם לחידוש עצמי. עם זאת, בניגוד לתאי גזע של בעלי חיים, תאי גזע צמחיים אינם מוגבלים להתפתחות מוקדמת אלא קיימים לאורך כל חיי הצמח. מאפיין זה עומד בבסיס התכונה הייחודית של צמחים, לשגשג ולהתחדש ללא הרף.

תאי גזע צמחיים הם חומרים קריטיים להישרדות של צמחים. התאים מאפשרים לצמחים להתאושש מפגיעות, להסתגל לסביבתם ולייצר חלקים חדשים.

בנוסף, תאי גזע צמחיים נמצאים בשימוש הולך וגובר בתעשיית הקוסמטיקה. ההתקדמות המדעית מאפשרת טיפוח תאים במעבדה, כדי לייצר תרכובות מועילות עבור התחדשות העור כמו נוגדי חמצון.

כאשר משלבים תאים אלה עם חומרים מועילים נוספים, כמו דבש מנוקה או חומצה היאלורונית, מתקבלות פורמולות עוצמתיות בעלות יתרונות רבים.

מקורות נפוצים של תאי גזע צמחיים

תאי גזע צמחיים נמצאים בכל צמח – החל בפרחים, דרך תפוחים ועד חמוציות וענבים. לתאים ממקורות שונים עשויות להיות השפעות אחרות.

בתוך הצמחים, תאי הגז מצויים במריסטמה, רקמת תאים שאחראית במידה רבה לגדילת הצמח. ישנם שני סוגים של תאי גזע צמחיים.

עם זאת, חשוב לציין שבהקשר של סרום תאי גזע צמחיים או מוצרי טיפוח אחרים, מדובר על תאים שעברו תרבית בתהליכי מעבדה. הם לא נובעים ממש מהמבנה של צמח. במקום זה, מקורם לעתים קרובות מחלקים ספציפיים של צמחים הידועים בריכוז גבוה של תרכובות מועילות, כגון פירות, עלים או שורשים מסוימים.

מהם היתרונות של סרום תאי גזע צמחיים?

כעת, הגענו לגולת הכותרת: מה הקשר בין כל זה לבין העור שלך?

ובכן, למרות שהיכולת של תאי גזע צמחיים להתחדש באופן עצמאי היא חלק ממה שהופך אותם לחזקים כל כך, זה למעשה לא מה שמתרחש על העור שלך, וזו גם לא הסיבה לייצר סרום תאי גזע צמחיים ולהשתמש בו.

תאי הגזע הצמחיים הכלולים בפורמולות לטיפוח העור אינם תאים חיים, ואינם יכולים ליצור מחדש תאי גזע אנושיים (האמת, מחשבה קצת מלחיצה, לא?). במקום זאת, הם מספקים ריכוז גבוה של נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות, המסייעים בהגנה מפני נזקי גיל נפוצים ומסייעים במאמצי התחדשות העור.

עד כמה תאי גזע צמחיים עשירים בתכונות שמשפיעות בצורה חיובית על העור? חלק מתאי הגזע הצמחיים מכילים ריכוז של נוגדי חמצון, אשר גדול פי 1,000 לעומת סוגים אחרים של תמציות צמחיות.

סרום תאי גזע צמחיים של חברת Bmanuka מופק, בין היתר, מתאי גזע של תפוחים ירוקים. מדובר בנוסחה עוצמתית שתוכננה בקפידה, ומסוגלת לעשות הבדל משמעותי מאוד בכל הקשור למניעת נזקי שמש, טשטוש קמטים והאצת התחדשות העור.

בסרום שלנו, אשר מתאים לכל סוגי העור, תאי גזע צמחיים פועלים בשילוב עם דבש מנוקה האנטי בקטריאלי (בלשון המעטה).

התוצאה: סרום שחודר עמוק לתוך העור, ומעודד צמיחה של תאי עור חדשים ובריאים. כמו כן, סרום תאי גזע צמחיים תורם באופן ניכר ליצירת מואצת של קולגן ואלסטין – חומרים חיוניים לבריאות העור ולשמירה על מראה בריא, רענן וחלק מקמטים.

מריחה יום יומית קבועה של סרום תאי גזע צמחיים משפרת את מרקם העור, מעכבת הופעה של סימני הזדקנות חדשים ומצמצת את השפעת ומידת הנראות של סימנים קיימים.

מה חשוב לדעת על דבש מנוקה?

הזכרנו דבש מנוקה כאחד המרכיבים של סרום תאי גזע צמחיים, ושווה להתעכב על החומר הקסום הזה ולהדגיש את סגולותיו.

דבש מנוקה הוא סוג ייחודי של דבש, המיוצר על ידי דבורים המאביקות את שיח המנוקה, אותו אפשר למצוא בעיקר ביערות ניו זילנד, ובמידה פחותה באוסטרליה. דבש מנוקה ידוע בזכות היתרונות הבריאותיים יוצאי הדופן שלו, אשר נוצרו בעקבות קדיומה של תרכובת בשם מתילגליוקסל, המעניקה לדבש תכונות אנטי בקטריאליות חזקות.

ניתן לשלב אותו עם תאי גזע צמחיים ועם מגוון חומרים אחרים, ליצירת קרמים וסרומים מאוד אפקטיביים. דבש מנוקה עוזר לשמור על לחות העור, מסייע בריפוי פצעים ומרגיע דלקות, מה שהופך אותו למרכיב מתאים למילוי צרכים שונים ומגוונים של העור. תכונותיו נוגדות החמצון הטבעיות מגנות על העור מפני נזקים שונים וסימנים מוקדמים של הזדקנות. בסך הכל, אין ספק כי דבש מנוקה הוא מרכיב טבעי בעל עוצמה לשמירה על עור בריא וזוהר.

הכירו את שאר המוצרים של Bmanuka

חברת בימנוקה פיתחה קו מוצרים חדשני לטיפוח העור, אשר מבוסס על היתרונות המדהימים של דבש מנוקה. שילבנו את הדבש הניו זילנדי עם תאי גזע צמחיים, ויטמין C, ארס הדבורה ומגוון חומרים נוספים, על מנת להציע לך את המוצרים הכי מתקדמים, בריאים ואפקטיביים לכל צרכי העור שלך.

מלבד סרום תאי גזע צמחיים שמהווה בשורה של ממש בעולם ה-Skin Care, באתר Bmanuka תמצאי את כל הפרטים אודות מוצרים כמו סרום ויטמין C, קרם עיניים, קרם לפנים, ג’ל לניקוי הפנים וכו’.

ברגע שתביני מה את צריכה, תוכלי לשלם בצורה מאובטחת באתר ולקבל (במשלוח חינם) עד הבית מוצרים עבור התחדשות העור וטיפוחו.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

סרום פנים

שגרת הטיפוח שלך מתחילה כאן: אופן השימוש במוצרי הניקוי והטיפוח של Bmanuka

קראו עוד >>

25/06/2022
אישה מורחת קרם פנים על טהרת דבש המנוקה

איך להאט את תהליך הזדקנות העור?

קראו עוד >>

22/11/2022
נשים בחדר

פרו אייג’ינג: מה זה אומר והאם זה עובד?

קראו עוד >>

23/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן