24/01/2023

מה יש ללקוחות בימנוקה להגיד על מוצרי הטיפוח מארס הדבורה?


היתרונות הבולטים, אופן השימוש הנוח והשינויים שניכרים על גבי העור, הפכו את מוצרי טיפוח ארס הדבורים לפופולאריים ואהובים על משתמשות רבות – ברחבי העולם, וגם כאן אצלנו בישראל. אחרי שניסו וראו את התוצאות בעצמן, בואו לשמוע מה יש ללקוחות בימנוקה לומר על סדרת מוצרי הטיפוח המובילה.

ערכת הפרימיום של בימנוקה

בתור מישהי שתמיד דאגה לגוף שלה ולנראות שלה, היה לי חשוב גם להתחיל לדאוג לעור הפנים. ולכן אני כל כך שמחה שהכרתי את סדרת המוצרים של בימנוקה. היא בדיוק מה שהפנים שלי היו צריכות בשביל להיראות חלקות, מתוחזקות ומתוחות. הסדרה מכילה שישה מוצרים, יש לנו פה ג’ל לניקוי הפנים שמכיל ארס דבורה ודבש מנוקה, אני מקציפה אותו עם מים כל בוקר ושוטפת טוב-טוב את הפנים. אפשר ישר להרגיש שהפנים נקיות וחלקות. לאחר מכן, אני מורחת 3 פעמים בשבוע את הסרום. גם הסרום מכיל ארס דבורה, וכבר אחרי המריחה שלו אפשר להרגיש איך העור נמתח ונראה חלק ואסוף יותר.

להשלמת הפעולה, בבוקר אני מורחת קרם יום. קרם הפנים עם ריח של פרחים, ממש נעים. עליו אני יכולה למרוח BB קרם או מייק אפ, מה שאני רוצה לעור, או להשאיר אותו פשוט ככה. ישר מרגישים שהעור חלק ומבריק. בערב אני מורחת את קרם הלילה שגם הוא, למרות שהוא קרם לילה, הוא לא בעל מרקם כבד שנשאר על העור ולא נספג אלא נספג ונשאר חלק. העור מרגיש חלק וכיפי בבוקר. אלה המוצרים של בי מנוקה שאני משתמשת בהם על בסיס יומיומי כבר כמעט חודש, ומהשימוש הראשון כבר אפשר היה להרגיש את השינוי בעור.

חוות דעת של סמדר על קרם הזנה ללילה

אני סמדר, אני בת 53, אני לא אחת כזו שהולכת לקוסמטיקאיות או עושה טיפולים. לאחרונה הרגשתי שאני נראית קצת עייפה ומקומטת, אז חברה המליצה לי להשתמש בקרם הזה, שהוא קרם פנים ללילה ואני אנסה אותו ונראה מה יהיה. אחרי מקלחת טובה, כשהעור שלי נקי, אני אמרח את הקרם החדש שלי. אני חייבת להגיד שהמרקם שלו מאוד נעים, לא שומני מדי, יש לו ריח טוב מאוד ואני רגישה לריחות. אחרי שימוש של כמה ימים בקרם, אני מרגישה שהעור שלי גמיש יותר, רענן יותר, ואני בהחלט מרוצה.

חוות דעת על ג’ל ניקוי לפנים

קיבלתי אותו בערך לפני שבועיים, ומיד התחלתי להשתמש בו. יחסית הפנים שלי די בסדר, אני די מקפידה לשמור עליהן. התחלתי להשתמש בקרם בערב אחרי שאני מנקה פנים ובבוקר אחרי שאני קמה. השימוש מאוד פשוט, על עור פנים לח, בתנועות סיבוביות. אני מורחת אותו על עור הפנים, מנקה, שוטפת עם מים פושרים. הרגשה כיפית, נקייה, הוא לא מקציף הרבה, זה נראה משהו מאוד טבעי, פחות סבון. אחרי שאני משתמשת בו אני מרגישה שהפנים מאוד חיות, מקבלות אור, קורנות, מרגישות חלקות. בבוקר זה ממש כיף להשתמש בו לפני איפור. בימנוקה זו חברה שהמוצרים שלה מיוצרים מדבש המנוקה, שזה דבש שמיוצר בניו זילנד ויש לו סגולות מרפא. הוא ידוע בתור חומר אנטי בקטריאלי, שזו תכונה ידועה של הדבש. הוא מחזק את המערכת החיסונית בכלל, ואני מניחה שגם בעור מבפנים יש לו את הסגולות הקוסמטיות שלו. בדבש יש סוכרים, מינרלים וחומצות אמינו שמסייעות לזרימת דם בפנים, ובאמת הפנים נראות אחר כך יותר מתוחות, נקיות ומוכנות לאיפורו ולכל קרם אחר ששמים על הפנים.

חוות דעת על ג’ל ניקוי לפנים בימנוקה

השתמשתי במשך כחודש בג’ל ניקוי לפנים ארס הדבורה מסדרת Recreation. התחושה מאוד מעניינת, מכיוון שזה לא סבון מקציף, זה סבון מאוד נעים, רך, משאיר תחושה קטיפתית על הפנים. בהתחלה זה היה קצת משונה, כי ההקצפה נותנת תחושה של ניקיון, לפחות אצלי, אז בהתחלה היה לי מאוד קשה להתרגל למרקם החדש הזה. אני מאוד מרוצה, אלה הפנים שלי אחרי ששטפתי אותו ממש כרגע. רציתי להגיד תודה על ההתנסות, ואני חושבת שהייתי ממשיכה להשתמש במוצר.

ליאת סקוק בחוות דעת על סרום פנים עם ויטמין C

אני ליאת סקוק, בת 43, אני אדבר על הסרום של חברת בימנוקה. בחרתי את הסרום עם החיזוק של ויטמין C. באופן אישי אני שונאת קרמים, אני נורא אוהבת שמש ויש לי המון נזקי פנים ועור מאוד יבש. מאוד חשוב לי להשתמש בסרום שהוא גם נעים מבחינת המרקם שלו. בסרום הזה זה מאוד בא לידי ביטוי, מאוד כיף לי להשתמש בו. אני שונאת קרמים והקמטים באים מהשמש, אז אין לי ברירה ואני חייבת לשים. הסרום הזה שקוף, נעים, ריח טוב, ומרגישים את הרעננות. הוא מחיה קצת את הפנים עד לקרם הבא, ולאורך זמן אני אדע להמליץ יותר לגבי ההשפעה של הוויטמין C, אבל כמו שעכשיו זה מרגיש לי נהדר. תודה

שרונה גבריאל הראל בחוות דעת על סרום פנים עם ויטמין C

שמי שרונה, אני בת 35 מרמת השרון וקיבלתי לפני כשבועיים להתנסות בסרום C+ של בימנוקה, יש לי עור מעורב שהיה אקנתי בעבר ולכן יש לי גם סימנים על הפנים. כתוצאה מהגיל שלי, יש לי גם מעט קמטוטים על העור שמפריעים לי. אני משתמשת  בסרום הזה בוקר וערב, שתי לחיצות על המשאבה ויוצאת לי כמות שמספיקה לכל עור הפנים שלי ולפעמים אני גם יורדת לכיוון הצוואר. התכשיר הוא מעט צמיגי בהתחלה, וכשמורחים אותו על העור התחושה מעט מוזרה ודביקה, אבל המוצר נספג ממש-ממש מהר והוא מאוד הפתיע אותי. התחושה שמתקבעת אחרי זה היא של עור מוחלק, העור בעל מגע של משי. אני מתאפרת מעליו, והאיפור מתקבע בצורה מדהימה. כמובן שלפני שאני מתאפרת אני מורחת קרם לחות וקרם הגנה, שזה מאוד חשוב כשמשתמשים בחומצות היאלורוניות.

במוצר הזה יש חומצה היאלורונית, כמו גם ויטמין C ודבש מנוקה מניו זילנד – ולכן המוצר נקרא בימנוקה. אני כבר רואה תוצאות, העור שלי מרגיש הרבה-הרבה יותר חלק ונעים. אני כן מאמינה בהתמדה בשימוש במוצרים, זאת אומרת שלא מספיק להשתמש בו פעם אחת פעם ב… אלא כל יום, שימוש יומיומי, בוקר וערב. חשוב להקפיד על העניין הזה. תוצאות נראות לעין אני רואה אחרי שבועיים, אבל אני מאמינה שאם אני אמשיך להשתמש בו, ואני אמשיך, אני אראה בהמשך. שמחתי להכיר מוצר חדש. ממליצה.

רעות – חוות דעת על קרם הזנה ללילה

אני רעות, בת 30, התחלתי להשתמש במוצר לפני עשרה ימים. את הקרם את שמה בלילה, וכשקמתי בבוקר הייתי בהלם. העור היה מואר ממש על היום הראשון, היה ממש כיף לראות את זה. זה ממש גרם לי לדבוק במוצר ולהמשיך להשתמש בו במהלך התקופה. אחרי עשרה ימים התחלתי לראות שכל הקמטוטים הקטנים מקבלים איזשהו נפח וקצת מיטשטשים. בתחושה, הוא בין סרום לבין קרם ממש-ממש איכותי. את מרגישה שיש שם המון-המון רכיבים שהם מזינים לעור שלך. זה ממש בוסט של בריאות. גם מאוד אהבתי שהמוצר עשוי מחומרים טבעיים, שזה בעצם עוקץ הדבורה. כל השימוש בחוכמת הדבורה ובדבר הטבעי הזה, זה משהו שממש קסם לי וממש גרם לי לרצות להתנסות בו. אחרי עשרה ימים של שימוש במוצר אני מרגישה שהעור שלי מואר יותר, יותר מוצק, ושהקמטוטים התחילו להיטשטש. זה קרם לילה מעולה, וממש את מרגישה שהוא עושה את העבודה. אני ממש ממליצה, ותודה רבה לכולם.

שיר – קרם הפנים של בימנוקה

אני רוצה לספר לכן על קרם חדש שהתחלתי להשתמש בו, זה בעצם קרם פנים שנועד ללילה של חברת בימנוקה. מה שמיוחד בקרם הזה, מעבר לוויטמינים ולמינרלים שיש בכל קרם, זה שיש כאן שני מרכיבים נוספים – דבש וארס של דבורי מנוקה, שיש להם תכונות פרו אייג’ינג. אני משתמשת בקרם הזה כבר כחודש, ויש לי עור מאוד-מאוד יבש, בעיקר בתקופת החורף, יש לי ממש קילופים. אני חייבת לציין שהקרם הזה באמת נתן לי לחות מדהימה לעור. אני מרגישה שהוא פחות יבש, יותר קורן, מה שמתבטא בעור הפנים שלי כשאני שמה איפור. מייק אפ כבר פחות מתגרגר לי. זה נראה יותר חלק, שלי זה מאוד חשוב. אני ממש ממליצה על המוצר, תודה.

 

קרני שושן – חוות דעת על ג’ל לניקוי פנים

אני רוצה להמליץ לכן על מוצר חדש, ג’ל ניקוי לפנים של בימנוקה. הג’ל הזה מועשר גם בארס דבורים וגם בדבש מניו זילנד. הוא מועשר במינרלים וויטמינים שונים, שבאמת מקנים לפנים תחושה של רכות וטוהר. לפני כן השתמשתי בסבונים שונים שגרמו לפנים שלי להיות יבשות ומעקצצות. הג’ל הזה מותיר את הפנים שלי רכות, חלקות ובסיס מעולה לאיפור לאחר מכן. אני מאוד-מאוד מרוצה מהג’ל הזה של בימנוקה, וממליצה לכולן להשתמש בו.

אסתר ניר בחוות דעת על סרום ארס הדבורה

אני רוצה להתייחס למוצר הזה שאני מנסה כבר עשרה ימים, הסרום של בימנוקה. סרום לפנים עם ארס הדבורה מסדרת Recreation. המוצר הזה מסייע להפחתת מראה קמטים, יש בו חומצות אמינו, מינרלים וויטמינים, והוא מסייע בחידוש הקולגן. יש אפקט מתיחה, שינוי במראה, מרקם וגוון העור. העור נראה מואר, ויש גם תוספת של חומצה היאלורונית שזה משהו שמאוד חשוב לי במוצרים שאני משתמשת בהם. אז אני מאוד ממליצה. המוצר מגיע בבקבוק, סרום מאוד נעים למגע, הריח שלו עדין מאוד והתחושה על העור היא תחושה לא שמנונית ולא כבדה. היא מאוד נעימה לחודשי הקיץ. גם בחודשי החורף, אבל בקיץ במיוחד כשאת לא רוצה להעמיס על העור שלך קרמים כבדים, ורוצה שיתנו לך את כל הרכיבים המיוחדים שיש בסרום הזה. חשוב לציין גם את החומר שמפיקים מהדבורים, לא מפיקים ולא פוגעים בהן באיזושהי דרך כדי להגיע למוצר. אני מאוד ממליצה, תודה על הניסיון.

רוצה להעניק גם לעור שלך את שפע היתרונות של מוצרי טיפוח ארס הדבורים? נבחרת המוצרים המתקדמת של בימנוקה כבר מחכה לך! לחצי כאן להזמנה מהירה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

דבש המנוקה

מהו דבש מנוקה?

קראו עוד >>

23/02/2022
תאי גזע צמחיים ומוצרי בימנוקה

מה זה תאי גזע צמחיים?

קראו עוד >>

08/06/2023
השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

קראו עוד >>

28/01/2020
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן