08/06/2023

איך יודעים איזה קרם פנים מומלץ לגיל 50?


איזה קרם לפנים יעיל עבור העלמת קמטים וסימני גיל אחרים? איך להאט את תהליך הזדקנות העור שלכם? המדריך השלם על דבש מנוקה וחומרים אחרים אשר מקדמים פרו אייג’ינג ועור בריא

ככל שאתן ואתם מתבגרים העור שלכם משתנה. במשך השנים, הוא עשוי להפוך לדק יותר, יבש יותר, פחות אלסטי ונוטה יותר לקמטים ולשינויי צבע. אמנם אף קרם לפנים או קרם עיניים לא יכולים להבטיח נעורים ויופי נצחיים, אך בהחלט יש חומרים מועילים ובריאים שכדאי להכיר.

הקרמים הטובים ביותר תומכים בגישת פרו אייג’ינג, מאטים את השפעות הגיל ועוזרים לעור להיראות ולהרגיש במיטבו. למשל, קרם פנים מומלץ לגיל 50 יכול להיות סרום ויטמין C או קרם עם דבש מנוקה איכותי.

מהן ההשפעות של ההזדקנות על העור?

כאשר העור מזדקן, הוא מייצר פחות שמנים טבעיים שעוזרים לשמור עליו צעיר ובריא למראה. כתוצאה מכך, עור הפנים יכול להתייבש ולהיראות עמום.

ככל שחולף הזמן, רמות האלסטין והקולגן – מרכיבים מתקני עור המיוצרים באופן טבעי על ידי הגוף – מתחילות לרדת, כך שהעור לא מתאושש באותה קלות מתזוזות כמו חיוך או זעף, וקמטים קטנים מתחילים להופיע. בהמשך, עלולים להופיע על העור כתמים כהים, במיוחד לאחר חשיפה לשמש, ועיגולים שחורים מתחת לעיניים עשויים להיות בולטים יותר.

כדי לטפל בסימני הזדקנות ראשוניים של העור, נדרשת מכסה לפנים שמתמקדת בהחדרת לחות לעור והמטרה היא העלמת קמטים עדינים. לעומת זאת, מוצרים לעור בוגר יותר צריכים לספק הזנה אינטנסיבית כדי לסייע בתיקון עור שאיבד גמישות, ומכילים מרכיבים המסייעים גם להפחית כתמים ולהשיב מראה זוהר.

איך להאט את תהליך הזדקנות העור?

עוד לפני שאתם בוחרים קרם לפנים שלכם, חשוב לעשות מאמצים אחרים לטובת העלמת קמטים וקידום בריאות העור. לשם כך, מומלץ מאוד להימנע מעישון, להשתמש בקרם הגנה יעיל מפני השמש (קרינת UV) ולחשוף את העור שלכם כמה שפחות לקרבה עם חומרי ניקוי מזיקים.

באשר לקרם, כדאי לזכור כי הביצועים של המוצר תלויים לא רק במרכיבים שלו, אלא גם בתדירות ואיכות השימוש שלכם. כמו כן, חשוב מאוד לבחור קרם לפנים בהתאם לסוג העור, לגיל ולצרכים שלכם.

מה לקחת בחשבון בבחירת קרם פנים?

בראש ובראשונה, עליכם להיות מודעים היטב לסוג ומאפייני העור שלכם, כדי שתוכלו להתאים את סט הקרמים הטוב ביותר עבורכם. מלכתחילה, סוג העור משפיע על אופן ומידת הזדקנות העור, ולכן יש להתחשב בכך בהתאמת אמצעי טיפול ומניעה.

לדוגמה, עורות שמנוניים נוטים להפיק תועלת ממרכיבים המעודדים את תהליך חידוש העור הטבעי. לעומת זאת, עור יבש ורגיש זקוק כנראה לנוגדי חמצון כדי להתמודד עם נזקי שמש ולהגביר את הריפוי.

בשנות ה-30 שלכם, עשוי להספיק לכם קרם לפנים פשוט יחסית, אבל ככל שמתבגרים מתעורר צורך בקרם מזין יותר. אל תשכחו שהעור העדין סביב העיניים מגיב בצורה הטובה ביותר למוצרים ייעודיים כמו קרם עיניים.

כיצד מורחים קרם לפנים?

לא משנה איזה קרם אתם בוחרים, יש להקפיד על יישום נכון שלו. מרחו קרם לפנים תמיד על פנים נקיות ויבשות, והשתמשו בכמות קטנה באמצעות האצבע שלכם. לאחר המריחה, המתינו מספר דקות לפני שימוש באיפור (קרם יום) או כניסה למיטה (קרם לילה), כדי שיהיה לקרם זמן להיספג ולשקוע בעור.

אילו חומרים כדאי להכיר?

קרם פנים מומלץ לגיל 50 צפוי להכיל לפחות אחד מהמרכיבים הבאים:

ויטמין C

הסגולות הנפלאות של ויטמין C בכל הנוגע לטיפול בהצטננות ידועות, אך הן ממש לא היחידות. למעשה, זהו ויטמין כל כך מועיל, שכדאי מאוד להביא אותו במגע ישיר עם העור באמצעות קרם לפנים שלכם. סרום ויטמין C עשיר בנוגדי חמצון ומיוצר בשילוב עם קולגן, אשר משקם את העור ומעניק לו לחות מתמשכת. כמו כן, סרום ויטמין C מסייע בטיפול בבעיות פיגמנטציה כמו מלזמה, וכך מספק לעור מראה רענן וזוהר.

דבש מנוקה

דבש מיוחד אשר מפיקים מפרחים של צמח שנקרא Leptospermum scoparium. הצמח ייחודי לאזורים ספציפיים בניו-זילנד, והוא מכיל מגוון חומרים בריאים כמו ויטמינים ומינרלים. דבש מנוקה מעודד יצירת קולגן, ולכן משמש כמרכיב חיוני בקרמים רבים. זהו חומר אנטי דלקתי, שמעודד את התחדשות תאי העור.

ארס הדבורה

הידעתם כי ארס הדבורה בריא לעור שלכם? זה אולי מפתיע, אבל יש לו יכולת להוביל ביעילות חומרים אחרים – כמו דבש מנוקה – ולסייע להם לחדור לעומק העור. נוכחותו של החומר בקרמים וסרומים משפרת את חידוש התאים ועושה פלאים למראה העור, בין השאר באמצעות שיקום שרירי הפנים שמייצר אפקט חיובי מאוד של העלמת קמטים וקמטוטים.

חומצה היאלורונית

מרכיב בעל יתרונות רבים, כולל שמירה על לחות והפחתת יובש. החומצה מסייעת להעניק לעור הפנים מראה פחות עייף, מורידה את רמות השומן בעור ומוסיפה לו גמישות ורכות השמורות בדרך כלל לפנים צעירות בלבד. כמו כן, החומר מכן כל מבנה התאים של העור מפני חיידקים ודלקות.

קרם פנים מומלץ לגיל 50 של Bmanuka

אתם מוזמנים לנסות את קו המוצרים הייחודי של חברת בימנוקה, אשר מבוססים דבש מנוקה, ארס הדבורה וחומצה היאלורונית, וכוללים סרום ויטמין C ליום וללילה, קרם עיניים ועוד.

כל הקרמים והסרומים מיוצרים בישראל, מחומרים שחלקם הגדול מגיע מהיערות הקסומים של ניו זילנד. המוצרים לא מנוסים על בעלי חיים.

אנחנו מאמינים בהזדקנות טבעית ומעודדים פרו אייג’ינג בריא, וכחלק מזה עושים הכל כדי להגביר את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף כדי לעזור לגוף שלכם. ניתן להזמין את המוצרים של bmanuka באתר ולקבל אותם במשלוח עד הבית.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

דבש המנוקה

הקשר בין דבש המנוקה ליופי וטיפוח

קראו עוד >>

23/02/2022
קרם לילה בימנוקה

מה ההבדל בין קרם יום לקרם לילה?

קראו עוד >>

23/02/2022
השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

קרם לחות לפנים בשילוב ארס הדבורה

קראו עוד >>

24/07/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן