24/07/2023

מוצרי טיפוח שמתאימים גם לגברים מדבש מנוקה


למה כדאי למרוח קרם הזנה לגברים עם הדבש המופלא מניו זילנד? איך ארס הדבורה משתלב עם דבש מנוקה ליצירת אפקט מושלם? מדריך לבחירת מוצרי טיפוח לגברים

טיפול בעור שלך חשוב לא פחות מטיפול בכל חלק אחר בגופך. הכרחי לטפל בעור הפנים שלך, אם אתה רוצה להימנע מבעיות ומסימני הזדקנות מוקדמת.

עליך לפתח הרגלי טיפוח נכונים, בהתאם לסוג העור ולצרכים שלך, משטיפה יסודית של הפנים באופן קבוע ועד בחירת מוצרי טיפוח לגברים באיכות גבוהה. הסוד הוא למצוא את המרכיבים הטובים ביותר עבורכם, ולהיצמד למה שהכי מתאים לעור שלך.

במאמר זה נציג את היתרונות של דבש מנוקה ושל ארס הדבורה לבריאות ומראה העור, אך ראשית – כמה דברים לגבי קרם הזנה לגברים שכדאי לקחת בחשבון.

מה חשוב לדעת על מוצרי טיפוח לגברים?

קרם הזנה לגברים יכול לגרום לעור להיראות רענן וזוהר לאורך זמן, במיוחד אם מקפידים להשתמש בו באופן יום-יומי. אם התחום הזה חדש לך, חשוב שתהיה מודע להבדלים בין עורם של גברים לנשים:

  • עור של גבר עבה ב-25% מעור של אישה.
  • עור של גבר רגיש יותר מעור של אישה. רוב הגברים חווים גירויים לאחר הגילוח, אם הם לא דואגים להזין את העור בלחות.
  • בעור של גברים יש בלוטות שמן הקטנות יותר מאשר בעור של נשים. כתוצאה מכך, העור שלהם יותר נוטה לאקנה אם לא מנקים אותו כראוי.

איך בוחרים קרם הזנה לגברים?

חשוב לבחור מוצרי טיפוח לגברים שמגבירים את הלחות, גם כדי למנוע אקנה וגם בשביל להעניק לעור מראה זוהר ולהיאבק בקמטים. מעבר לזה, בחר על פי סוג העור שלך.

אלה ארבעת הסוגים העיקריים:

  • עור רגיל – איזון מושלם בין עור יבש ושמנוני. בעל מרקם אחיד, נקי מפגמים והמראה שלו נקי ורך.
  • עור יבש – עלול להיגרם על ידי משתנים סביבתיים כגון אקלים, יובש וטבילה במים חמים. עשוי להיות מצב חולף, אבל עבור אנשים מסוימים זהו מצב קבוע. עור יבש עלול להיסדק ולהיות חשוף יותר לחיידקים.
  • עור רגיש – אם אתה נוטה לפתח פריחה, גירוד, אדמומיות או צריבה לאחר מריחת קרמים, כנראה שיש לך עור רגיש, ואתה צריך מוצרים איכותיים במיוחד.
  • עור שמנוני – בעל מראה נקבובי, לח ומבריק, עם סיכון מוגבר לאקנה. בלוטות החלב מייצרות כמות מוגזמת של שומן, בדרך כלל מסיבות גנטיות ו/או הורמונליות.

המסקנה ברורה: עליך לוודא שאתה בוחר מוצרי טיפוח שמתאימים גם לגברים. המוצרים של Bmanuka הם כאלה, הרבה בזכות דבש מנוקה עליו מבוסס קו המוצרים.

מה זה דבש מנוקה?

דבש מנוקה הוא דבש העשוי מהצוף של צמח המנוקה, שיח גדול שמקורו בניו זילנד ואוסטרליה. דבש ייחודי זה מאופיין בגוון הזהוב העמוק שלו ובריכוז גבוה של ויטמינים חיוניים, מינרלים ונוגדי חמצון אחרים. הוא אידיאלי עבור קרם פנים לגברים ונשים, בזכות התכונות האנטי-בקטריאליות והאנטי-מיקרוביאליות שלו.

מה קורה כשמערבבים דבש מנוקה עם ארס הדבורה?

אם כל זה לא מספיק, השילוב של דבש מנוקה עם ארס הדבורה לוקח את יכולות הטיפוח והריפוי לקצה. ביחד, שני המרכיבים מעולמם של הדבורים מעודדים את חידוש תאי העור, נלחמים בכל הסיכונים הקיימים והפוטנציאליים, דוחים את הזדקנות עור הפנים וגורמים לו להיראות מעולה.

לסיכום, בין אם אתה מעוניין להתחיל לראשונה שגרת טיפוח, או שאתה מטפל בפנים באופן קבוע אך עדיין נמצא בחיפוש אחר הקרמים והסרומים הכי טובים – אל תחמיץ את מגוון היתרונות של מוצרי טיפוח לגברים עם דבש מנוקה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה משתמשת בקרם יום פרו אייג'ינג להסרת קמטים מתחת לעיניים ולמנוע עיגולים שחורים בעיניים

5 דרכים פשוטות להפחתת קמטים מתחת לעיניים

קראו עוד >>

09/06/2023
הסגולות המדהימות של אבקת פרופוליס

הסגולות המדהימות של אבקת פרופוליס

קראו עוד >>

17/07/2023
אישה עם פנים מרוחות בקרם יום

האם סגולות דבש המנוקה בצמצום הקמטים מוכחים מדעית?

קראו עוד >>

19/09/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן