09/06/2023

5 דרכים פשוטות להפחתת קמטים מתחת לעיניים


קמטים מתחת לעיניים הם תופעה בלתי נמנעת ככל שמזדקנים, אבל זה לא אומר שהמאבק שלך אבוד מראש. הכנו כמה טיפים שימושיים וחשובים, כולל מידע על קרם עיניים מהפכני עם דבש מנוקה

קמטוטים, קמטים מתחת לעיניים וקווים עדינים הם חלק טבעי מהזדקנות, אך הבעיה האמיתית מתחילה כאשר סימני הגיל מתחילים להופיע בטרם עת.

במידה רבה, אורח החיים שלך עלול להשפיע ולהוביל לא רק לקמטים, אלא גם לעיגולים שחורים ונפיחות וקמטים מתחת לעיניים.

החדשות הטובות: על ידי אימוץ הרגלים ואמצעי זהירות נכונים, בחירת קרם עיניים איכותי והיכרות עם מוצרי אנטי אייג’ינג יעילים – כמו דבש מנוקה הניו-זילנדי או סרום ארס הדבורה – את יכולה לעזור להפחית הופעת קמטים מתחת לעיניים שלך.

הכנו כמה טיפים שימושיים ופשוטים שיכולים לסייע.

למה מופיעים קמטים מתחת לעיניים?

אל תביני אותנו לא נכון, אין שום דבר פסול בהצגת החיים המאושרים שעבר על הפנים שלך. ובכל זאת, זה נורמלי לתהות מדוע באזורים מסוימים בפנים יש יותר קמטים מאחרים. או מדוע נראה שהם מופיעים בקלות רבה מדי.

כדי שתוכלי לנקוט בצעדים הנכונים עבורך, הנה מספר סיבות נפוצות להיווצרות קמטים מתחת לעיניים:

  • חשיפה לקרני השמש – חשיפה לקרני UV משחקת תפקיד עצום בהיווצרות קמטים. לאורך זמן, החשיפה מובילה לפירוק של קולגן ואלסטין. אם קמטים מתחת לעיניים שלך מופיעים בשילוב עם כתמים כהים, אז נזקי השמש עשויים להיות הדאגה העיקרית שלך.
  • רדיקלים חופשיים – מולקולות אלו נוצרות כתוצרי לוואי נורמליים של חילוף החומרים בתאים, אך ייצורן מוגבר על ידי חשיפה למקורות חיצוניים כמו קרני רנטגן, זיהום אוויר, עישון סיגריות וחומרי הדברה. כאשר רדיקלים חופשיים באים במגע עם העור הם מאיצים את תהליך הזדקנות שלו.
  • הרגלי שינה – ידוע שכמות מספקת של שינה איכותית עוזרת לשמור על בריאות כללית ובריאות העור בפרט, אך לא רק על זה אנחנו מדברים. גם תנוחת השינה משפיעה, שכן שינה על הצד או על הבטן יכול לגרום להצטברות של נוזלים מתחת לעיניים וגם להפעלת לחץ על האזור העדין. מומלץ לנסות לישון על הגב ולבחור ציפוי כרית רך, כמו משי או סאטן.
  • מוצרי טיפוח שגויים – מריחת קרם עיניים לא מספיק איכותי, או שמכיל את החומרים הלא נכונים, עלולה להאיץ הופעת קמטים מתחת לעיניים. בהמשך נפרט על סרום ויטמין C וחומרים נוספים שהוכחו כיעילים.

שמרי על לחות באופן קבוע כדי לעזור להילחם בסימני הגיל

“שתי יותר מים” היא עצה שאת ודאי מקבלת בהקשרים שונים, והיא נכונה ורלבנטית ביותר גם עבור המאבק בהיווצרות קמטים מתחת לעיניים. כאשר את מקפידה להרוות את הגוף בלחות, העור יותר שומני. כאשר את שותה מים, זה משפיע לטובה על כל תא בודד בגוף שלך, בין השאר על ידי הסרת רעלים ומהעור.

מרחי קרם הגנה או קרם SPF כדי להגן על העור מפני קרני UV

כאמור, חשיפה לא מוגנת לקרני השמש היא גורם עיקרי לקמטים. לכן, בכל פעם שאת מבלה תחת אור שמש ישיר במשך מספר שעות, עליך להגן על העיניים באמצעות כובע ומשקפי שמש. חשוב מכך, הקפידי למרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה (SPF) של לפחות 35.

בצעי פעילות גופנית סדירה כדי לעודד את העור להישאר בריא

פעילות גופנית משפרת את זרימת הדם לכל האיברים, כולל האיבר הגדול ביותר שלך, שהוא העור. זרימת דם משופרת פירושה אספקה ​​טובה יותר של חמצן וחומרים מזינים לתאי העור, לצד סילוק יעיל של רעלים, רדיקלים חופשיים וכו’. אין סוג מומלץ ספציפי של פעילות גופנית. הסוד הוא למצוא את הדרך המועדפת עליך להניע את הגוף, לתרום לבריאות העוד ולרווחה הכללית שלך.

הקפידי על תזונה מאוזנת כדי לספק לגוף את מה שהוא צריך

צריכת כמויות גדולות של סוכר מזוקק ומלח היא סיבה מרכזית נוספת להופעה מואצת של קמטים מתחת לעיניים. הסיבה לכך היא שסוכר מפרק את הקולגן בעור שלך והופך אותו לרגיש ופגיע יותר, בעוד תזונה עשירה במלח מובילה לאגירת מים באזור מתחת לעיניים ועל ידי כך גם לקמטים.

מומלץ לשלב ויטמין C, ויטמין A ו-ויטמין E בתזונה שלך, בשביל לעזור לעור שלך (ולשאר הגוף) לייצר תאים חדשים ובריאים. לדוגמה, את יכולה לאכול פירות הדר, גזר ודלעת.

הכירי את המרכיבים הנכונים כדי לבחור קרם עיניים איכותי ויעיל

את הוויטמינים שהזכרנו ניתן לצרוך לא רק באמצעות התזונה, אלא על ידי מריחה ישירות על העור שמתחת לעיניים.

למשל, סרום ויטמין C ידוע כממריץ ייצור קולגן ונוגד חמצון, תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור מאבק בסימני הזדקנות ושיפור גמישות ולחות העור.

מעבר לזה, יש כמה חומרים פחות מוכרים שמחקרים הוכיחו את יעילותם בהפחתת קמטים מתחת לעור ובתרומה לבריאות העור בהיבטים נוספים. אנחנו ב-Bmanuka ייצרנו קרם עיניים שמכיל שילוב מדויק בין כמה מהחומרים הללו, כמו:

  • דבש מנוקה – דבש עם סגולות אנטי דלקתיות שמופק משיח שגדל רק ביערות ניו-זילנד, ומכיל חומרים מזינים כמו חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים.
  • ארס הדבורה – חומר שמסייע בחידוש תאים וביצירת קולגן. מלבד יישום שלו במריחת קרם עיניים, ניתן גם למרוח סרום ארס הדבורה לפנים.
  • חומצה היאלורונית – מרכיב אנטי אייג’ינג חשוב, שעוזר לעור לשמור על לחות ומפחית קמטים מתחת לעיניים ויובש.

העור העדין מתחת לעיניים שלך מאבד לחות ומראה סימני הזדקנות מהר יותר, לעומת אזורים אחרים בפנים שלך. לכן, חשוב למרוח קרם עיניים באיכות גבוהה מדי יום, כחלק משגרת הטיפוח שלך.

אנו מזמינים אותך לחקור ולנסות את מגוון המוצרים החדשניים של בימנוקה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

נשים בחדר

פרו אייג’ינג: מה זה אומר והאם זה עובד?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת קרם פנים על טהרת דבש המנוקה

איך להאט את תהליך הזדקנות העור?

קראו עוד >>

22/11/2022
קרם לילה בימנוקה

מה ההבדל בין קרם יום לקרם לילה?

קראו עוד >>

23/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן