23/02/2022

מה ההבדל בין קרם יום לקרם לילה?


יש שיבדילו בין קרם לפנים ליום קרם לפנים ללילה – על ידי ההתוויה הבאה: הגנה ביום והזנה בלילה. בעוד שיש אנשים המשתמשים בקרם לחות ומקדם הגנה כחלק משגרת הטיפוח שלהם, אפשר לקבל את זה גם כתוצאה מהחלת קרם פנים המיועד לשימוש בשעות היום. וכן, יש שיגידו שגם לקרם לילה יתרונות ייעודיים.

מה ההבדל בין הקרמים השונים?

עקרונית, קרמים נועדו להיות קלילים יחסית ולהכיל רכיבים שנועדו להגן על האור מקרינת השמש ואי אילו השפעות של זיהום האוויר. זאת כמובן בהתייחס לרשימת הרכיבים שלהם. מי מאיתנו שיודע לקרוא תוויות יידע לזהות אילו רכיבים לא צריכים להיות בקרם, ואילו דווקא תומכים. קרמים שנועדו לשימוש לילי יכולים להיות כבדים יותר בהשוואה לאלו שיוצרו למען שימוש בשעות האור ורכיביהם יכולים להיות “עמוסים” ודחוסים יותר כדי לתת “אפילו יותר עבודה”. המחשבה היא, שאם יש ניסיון להקליל קרם לשימוש יום-יומי, כי זה פשוט “לא נעים” להעמיס את הפנים בשכבות, אזי שזה פשוט לא תקף עבור קרם לשימוש לילי. שכן אף אחד לא הולך להסתובב איתו בשום מקום וניתן כבר לנצל את “חלון ההזדמנויות” כדי להעמיס רכיבים שונים.

קרם יום מול קרם לילה

יש שיגידו שהעור שלך צריך דברים שונים בשעות האור ובשעות הלילה. כלומר, בשעות היום ניתן לתמוך בעור כדרך יצירת הגנות מאלמנטי האבק, הלכלוך, הזיהום והלחות. קרם יום טבעי יכול להציע הגנה מכל אלו כמו גם מקרני UV ואפשר שיהיו לו רכיבים אנטי-אוקסינדטיים שיכולים לנטרל את הרדיקלים החופשיים המקושרים לתהליך התבגרות העור. המקושר לקמטוטים, אלסטיות העור ואלמנטים אחרים.

בלילות, העור נכנס לתהליך תיקון וחידוש עצמי. ויש שיגידו שהוא יותר רגיש לרכיבים שונים שיש במוצרים המוחלים על פניו. כך שהתאוריה היא, שאם יהיו רכיבים בריאים במיוחד הם ייקלטו ביתר קלות בשעות הלילה. על כן, אלו שמאמינים שכך הדבר ימליצו על שילובם של קרם פנים לשעות היום וקרם פנים לשעות הלילה לתוך שגרת היופי והטיפוח שלך.

קרם פנים מדבש המנוקה

באופן כללי, לא משנה ייעודו – על הקרם להכיל רכיבים שיחיו את עורך ויזינו אותו בוויטמינים ונוגדי חמצון חיוניים. באפשרותך להשתמש בקרם יום כמו גם קרם לילה המכיל את דבש המנוקה בתוכו. שכן, לדבש המנוקה איכויות ויכולות להזין את העור בלחות, באופן טבעי. וזאת כי הוא מורכב מהמון המון סוכר, בעוד שסוכרים מושכים לחות. זה נכון באופן כללי לדבש. כשזה נוגע לדבש המנוקה באופן ספציפי, יש בו גם ויטמינים מינרלים וחומצות אמינו שעושות מעל ומעבר כדי להזין, להגן ולטפח את עורך. יש שיגידו שדבש המנוקה מתאים ויעיל לעור יבש, ואפילו ימליצו עליו לטיפוס בפסוריאזיס.

קרם לילה בימנוקה

יתרונות לשימוש בקרם שיש בו מדבש המנוקה

סיבה נוספת לבחור בדבש המנוקה כקרם לעור הפנים, היא בעקבות תכונותיו האנטי דלקתיות. לדבש המנוקה מאפיינים אנטי דלקתיים מה שנותן לו ערך כאמצעי לריפוי מאקנה, הפחתת גודל חצ’קונים, או הרגעת עור רגיש. ניתן להגיד שמה שבכלל יצר את הדלקתיות מלכתחילה היא רמת pH שאיננה מאוזנת. בעוד שהעור יכול להיות חומצתי באופן טבעי, יש שיגידו שהוא מעדיף להישאר באיזון. וכשהאיזון מופרע, ניתן לראות זאת כדרך תסמיני דלקתיות שונות. על כן, דבש המנוקה יכול לאזן את רמות ה-pH של העור. כך שבאופן תיאורטי התסמינים הדלקתיים לא אמורים לנבוע באותה מידה.

יתרון נוסף לדבש המנוקה, הוא מעצם היותו אנטי בקטריאלי. תודות לרמות הסוכר הגבוהות של דבש (כל דבש, לערך), בשילוב עם רמות pH נמוכות – דבשים מטבעים מכילים איכותיות אנטי בקטריאליות. בעוד שדבש המאנוקה לוקח את זה לרמה הבאה עקב כך שיש ברכיביו תרכובת אנטי מיקרוביאלית הנקראת מתילגליוקסל שיש שמודדים אותה במיוחד כאשר רוצה למדוד את איכותו של דבש המנוקה. כך שעם האיכויות הטבעיות של כל דבש, בשילוב עם התרכבות הייחודית שציינו לעיל, דבש המנוקה יכול להתאים במיוחד לעור המציג סימני “חוסר איזון” על ידי תופעות אקנה שונות. וזאת כי אחת מהסיבות העיקריות לאקנה – היא בקטריה.

היכן ניתן למצוא קרמים מדבש המנוקה?

למעשה ניתן להמשיך לדבר על קרמים, ועל דבש המאנוקה – אך הגיע הרגע להוריד את זה לקרקע ולבדוק היכן ניתן למצוא קרם יום וקרם לילה שיש בו מדבש המנוקה.

אתר בימאנוקה, האתר הראשון שהביא ארצה שלל מוצרים קוסמטיים המכילים את דבש המנוקה. ביניהם קרם יום, המתואר כתכשיר פרו אייג’ינג שיש בו דבש מאנוקה, ארס דבורה וכ-12 רכיבים נוספים.

והשני הוא קרם הזנה ללילה, שיש בו גם כן דבש מאנוקה, 12 רכיבים נוספים וכמובן ארס דבורה.  עקב כך שהמוצרים באתר מכילים רכיבים טבעיים ואף “יוקרתיים”, כארס הדבורה, המחירים באתר בימאנוקה נוטים להיות גבוהים באופן יחסי. וניתן לצפות זאת מראש טרם הגלישה באתר. דבש המאנוקה מכיל פי 4 סגולות בהשוואה לסוגי דבש אחרים, וארס הדבורה הוכח במסגרת מחקרים מסוימים שאכן מסייע בשינוי מצב הקמטוטים בעור הפנים.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה עם פנים מרוחות בקרם יום

האם סגולות דבש המנוקה בצמצום הקמטים מוכחים מדעית?

קראו עוד >>

19/09/2022
אישה משתמשת בקרם יום פרו אייג'ינג להסרת קמטים מתחת לעיניים ולמנוע עיגולים שחורים בעיניים

חומצה היאלורונית למניעת עיגולים שחורים סביב העיניים

קראו עוד >>

17/07/2023
תאי גזע צמחיים ומוצרי בימנוקה

מה זה תאי גזע צמחיים?

קראו עוד >>

08/06/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן