23/02/2022

איך קרם לחות עובד על עור הגוף?


רבות מאיתנו מכירות ויודעות איך קרם לחות עובד, ומה תפקידו. למעשה, כתכשיר קוסמטי, קרם לחות נחשב כזול ונפוץ יחסית, וכשרוצים לבחור אחד עומדים מון המוני אפשרויות. בכתבה זו נראה מה קרם לחות עושה, ואיך דבש המנוקה יכול להשתלב בכל זה.

מה קרם לחות עושה לעור גופנו?

ראשית, יש לציין קרם לחות עוזר לשמר לחות ואף זוהר. יש המשתמשות בקרם לחות על בסיס יומי ומסוגלות לדווח על שינויים ניכרים ברמת הלחות של עורן. קרם לחות טוב, יכול להוסיף רמות חלשות של לחות ורוויה לעור, כך שהוא פשוט נראה טוב יותר כשיש לו כל מה שהוא צריך. למעשה, ייתכן שיהיה לו זוהר טבעי הפועם בקלילות מתאי העור שלך. יש המייחסות לקרמי לחסות איכויות של פרו אייג’ינג והעלמת קמטים. וזאת כי שימור ותמיכה ברמת הלחות של העור יכולה  לשפר את הנראות הכללית של העור.

קרם לחות, יכול גם לרכך את עורך ואפילו לשכך אזורים “נוקשים” יותר. כך שהעור שלך גם יכול להיראות טוב יותר (כי יש לו מה שהוא צריך), ואת גם יכולה להרגיש טוב יותר – כי העור עצמו יכול להיחוות כרך וחי יותר.  קרם לחות יכול להוסיף שכבה נעימה של ריח. ועם זאת, יש לוודא שאין בו מבשמים מלאכותיים, שיכולים לגרות את העור ולהוסיף רכיבים שפשוט לא אמורים להיות בו. קרמים קוסמטיים מחברת בימאנוקה מכילים רכיבים טבעיים ולא כוללים פאראבנים או SLS. ניתן לקרוא את הרכיבים על האריזה כדי לקבל עוד פרטים.  אנחנו חושבות שזה חשוב להזין את העור רק במה שעושה לו טוב. שכן העדיפות היא לייצר קרם שמיטיב עימנו, לא קרם שנראה יוקרתי מספיק כדי שיהיה “כיף להשתמש בו”.

אישה מורחת קרם פנים פרו אייג'ינג

איך קרם מדבש המנוקה משפיע על עורך?

כשאנחנו מדברים על קרם מדבש המנוקה, אנחנו מדברים על איכויות מסוימות של דבש, באופן כללי, בנוסף לאלו הייחודיות באופן ספציפי לדבש המנוקה. דבש, עקב ריכוז סוכרים גבוהה, יכול לעבוד היטב בתור קרם הזנה. והסיבה לכך היא שהסוכרים בתוכו יכולים למשוך את הלחות. כך שקרם המבוסס על חומר זה יכול לאפשר תוצאה דומה. דבש המנוקה, מתואר במקורות מסוימים כדבש שמכיל פי 4 יותר סגולות, או יעיל פי 4, מאשר סוגים אחרים של דבש. לדבש זה יש גם ריכוז ניכר של חומרים אנטי דלקתיים ואנטי בקטריאליים, חומרים המיוצרים עימו יכולים להיות רכים ונעימים יחסית.

במוצרי דבש המנוקה של חברת בימאנוקה (לדוגמה, קרם פנים), יש גם ארס דבורים, אשר הוכח במסגרת מחקרים מסוימים, כאפקטיבי בהעלמת קמטים בכל הנוגע לאזורי קמטים ועומקם.  ארס הדבורים נחשב, כרכיב יוקרתי יחסית ועל כן ניתן למצוא אותו בשלל מוצריה בעלות גבוהה באופן יחסי. על כן, קרם הזנה מדבש המנוקה יכול לעלות יותר מאשר קרם לחות “אחר”. עם זאת, זה חלק מהתכנון וניתן להוזילו כדרך רכישת כמה מוצרים יחדיו באותה רכישה. למעשה, ישנם מוצרים אשר ניתן לראות שינוי ברור לעין מהבקבוק השני. על כן יש היגיון ברכישה של לפחות שני פריטים פר מוצר קוסמטי מדבש המנוקה, באתר החברה.

אישה מחזיקה קרם פנים פרו אייג'ינג

לדבש המנוקה יתרונות רבים

דבש המנוקה מגיע אלינו מניו-זילנד בעוד יתרונות הריפוי המשויכים לו מגובים בכל מיני מחקרים, כפי שניתן למצוא באתר החברה. יש שרואות בדבש המנוקה כסוג של סופר פוד. יש מחקרים המייחסים לדבש המנוקה איכויות של הרגעת העור, הזנתו ושימור לחותו.  אי לכך ובהתאם לזאת, חברת בימאנוקה מצאה לנכון לייצר מוצרים קוסמטיים שנועדו להישען על איכויות אלו ולשאוב מהן.  האיגוד הארצי של דבש המנוקה בניו זילנד יזם מחקר במהלכו זיהו למעלה מ-2,000 רכיבים טבעיים בדבש המנוקה. מחקרים אחרים הניבו את האפשרות שיש בדבש המנוקה מגוון ייחודי של רכיבים טבעיים: בין היתר, חומצות אמינו, נוגדי חמצון, וויטמיני B ו-C, כמו גם מינרלים וחלבונים המועילים לעור.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

הזהרו מזוייפים! איך לבדוק אם רכשתם מוצר המכיל דבש מאנוקה טהור?

קראו עוד >>

28/09/2023
דבש המנוקה

הקשר בין דבש המנוקה ליופי וטיפוח

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת קרם לטיפול באקנה

אילו תכשירים קוסמטיים מסייעים לטיפול באקנה?

קראו עוד >>

24/01/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן