07/02/2022

כיצד מסביר המדע את יתרונותיו של דבש המנוקה המיושמים במוצרי הקוסמטיקה של בימנוקה?


דבש המנוקה שמקורו בניו-זילנד, הוא המוביל בין כל סוגי הדבש האחרים, ויתרונות הריפוי שלו מגובים בראיות מדעיות. אלה הקנו לו מעמד של “סופר-פוד” והציבו אותו בחזית מחקרי הבריאות הטבעיים והשפעתו על העור במוצרי קוסמטיקה. מחקר שערכו חוקרים מאוניברסיטת סידני בחן את יתרונותיו של דבש המנוקה והממצאים העלו שככל שריכוז הרכיבים הטבעיים של הדבש היה גבוה יותר – כך גדלה השפעתו מבחינת יכולתו להרגיע את העור, להזין אותו ולשמר את לחותו. דבש מנוקה מועיל פי 4 לעומת דבש רגיל.

כל היתרונות הללו באים לידי ביטוי במוצרים הקוסמטיים של בימנוקה.

 במחקר שיזם האיגוד הארצי של דבש המנוקה בניו זילנד, זוהו בדבש למעלה מ-2,000 רכיבים טבעיים. ממצאי מחקרים נוספים שנערכו בשנים האחרונות, איששו את העובדה שדבש המנוקה ייחודי במגוון הרכיבים הטבעיים שלו, ושהוא עשיר בחומצות אמינו, ויטמינים B ו-C, נוגדי חמצון, ומכיל מינרלים וחלבונים המועילים לעור.

כל המדדים הללו, כולל אלה האחראיים לתכונות אנטי-דלקתיות, קיימים במוצרי הקוסמטיקה שלנו, ולכן הם בעלי יכולת מיוחדת להזין את העור, לשמר את גמישותו ולתמוך בחידוש מראהו, וכן להעניק לעור מראה חלק, בריא וקורן. בנוסף, בשל ריכוז נוגדי החמצון הגבוה ותכונותיו האנטי בקטריאליות, יכול דבש המנוקה גם לתרום לאפקט מתיחה ולטשטוש הקמטים בעור.

לראשונה בישראל! מוצרי קוסמטיקה המכילים את דבש המנוקה. לחצי כאן וגלי את סדרת המוצרים שלנו.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג בימנוקה

איך לצמצם קמטים בפנים ואילו מוצרים באמת עובדים?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מחזיקה קרם פנים פרו אייג'ינג

איך קרם לחות עובד על עור הגוף?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת קרם פרו אייג'ינג

מהו פרו אייג’ינג ואיך הוא תורם לחיזוק עור הפנים?

קראו עוד >>

23/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן