28/09/2023

11 ויטמינים חיוניים לשמירה על עור הפנים


מוויטמין A לוויטמין K, יש שלל ויטמינים לפנים שמגיעים עם יתרונות ייחודיים. איך עוזרים ויטמינים לעור הפנים ומכולם, איזה ויטמין טוב לעור הפנים במיוחד? כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם רוצים להשיג עור פנים זוהר וצעיר, וגם להצליח לשמור עליו, אתם צריכים לוודא שמשטר הטיפוח היומי שלכם כולל מגוון ויטמינים בריאים.

לצד צריכה של ויטמינים באמצעות תזונה מאוזנת, מומלץ לוודא שהמוצרים בהם אתם משתמשים מכילים ויטמינים לעור הפנים שלכם. מסרום ויטמין C ועד סרומים אחרים המכילים ויטמינים לפנים – מוצרים אלה יכולים לעשות רבות עבור הבריאות, המראה והתחושה שלכם.

איך ויטמינים יכולים לסייע לעור הפנים?

ויטמינים יכולים לתרום במידה ניכרת לבריאות העור על ידי סיוע בהתחדשות תאים, ייצור קולגן ושיפור גמישות העור. יש גם ויטמינים לעור הפנים עם תכונות נוגדות חמצון, הנלחמים ברדיקלים חופשיים ומפחיתים את סימני ההזדקנות ונזקים שונים. ויטמינים לפנים עשויים גם לסייע במאבק באקנה ובעיות עור אחרות. 

לשילוב הוויטמינים הנכונים בשגרת הטיפוח שורה של יתרונות, אבל איך יודעים בדיוק איזה ויטמין טוב לעור הפנים שלכם?

לפניכם, רשימה מפורטת של ויטמינים לפנים שתעזור לכם לבחור את המוצרים הטובים ביותר.

אילו ויטמינים טובים לעור הפנים?

ויטמין C

בזכות יכולות נוגדות חמצון עוצמתיות, ויטמין C יעיל מאוד במלחמה בסימני גיל. הוא מקדם את ייצור הקולגן ומפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים. בין שלל המוצרים האיכותיים של Bmanuka, אנו מציעים סרום ויטמין C שעוזר תוך זמן קצר לשפר את גוון העור, להגן עליו מפני נזקי הסביבה ולמצק אותו.

ויטמין E

ויטמין E עובד יד ביד עם ויטמין C כדי לתקן ולהצעיר את העור. הוא עוזר לשמור על לחות, מרפא צלקות ויכול להפחית נזקי שמש. מריחת קרמים או סרומים המכילים ויטמין E יכולה לספק מחסום הגנה נוסף לעור שלכם.

ויטמין A

לא בכדי, ויטמין זה ידוע כוויטמין האנטי אייג’ינג. הוא מסוגל לסייע בתיקון מבנה תאי העוד ומצליח לשפר את גמישות העור. 

ויטמין B2 (ריבופלבין)

עוזר לתאי העור לנשום ועשוי להגביר את רמות הלחות. ויטמין זה שימושי לטיפול במצבים כמו רוזציאה ואקזמה.

ויטמין B3 (ניאצין)

נהדר לשיפור גמישות העור ולהפחתת אדמומיות. הוויטמין גם מסייע בתיקון המחסום הטבעי של העור ושולט בייצור השמן, כך שהוא מועיל במיוחד לעור עם נטייה לאקנה.

ויטמין B5

ויטמין B5 מצוין להזנת העור בלחות, ותורם לתחושה של עור רך, חלק ואלסטי.

ויטמין B6

מווסת את רמות ההורמונים, ומסייע במניעת התפרצויות אקנה. הוא גם מסייע להתחדשות תאי העור ומועיל לטיפול במצבים כמו אקזמה ופסוריאזיס.

ויטמין B7

האחרון מקבוצת ויטמיני B. זה ויטמין חיוני לשמירה על בריאות העור, השיער והציפורניים. מחסור בו עלול להוביל לפריחה ולגירוי בעור.

ויטמין D

חשיפה לאור השמש מסייעת בייצור ויטמין D, אך אנשים עם מחלות עור דלקתיות צריכים כמה שיותר ממנו, מכיוון שהוא מסייע בתיקון העור ומפחית דלקות.

ויטמין F

ויטמין F מורכב בעיקר מחומצות שומן חיוניות כמו חומצה לינולאית, והוא קריטי לשמירה על לחות. לכן, הוא נמצא לעתים קרובות במוצרים המיועדים לעור יבש ורגיש.

ויטמין K

ידוע בעיקר בזכות היכולת לרפא פצעים. ויטמין זה מסייע להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים, צלקות וחבורות.

מחשבות אחרונות

העור שלכם הוא האיבר הגדול ביותר בגופכם, והוא זקוק למגוון של חומרים מזינים כדי להישאר בריא. ויטמינים לפנים הם מרכיבים חיוניים, וכל אחד מהם מגיע עם יתרונות משלו. אתם מוזמנים ליהנות מהיכולות של ויטמין C עם הסרום שלנו, ומהתכונות של ויטמינים אחרים המשולבים בקו המוצרים של בימנוקה.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

ההשפעות החיוביות של סרום ארס דבורים על קמטים בפנים בבני אדם

ההשפעות החיוביות של סרום ארס דבורים על קמטים בפנים בבני אדם

קראו עוד >>

24/09/2020
תאי גזע צמחיים ומוצרי בימנוקה

מה זה תאי גזע צמחיים?

קראו עוד >>

08/06/2023
אישה מורחת סרום פנים פרו אייג'ינג על טהרת ארס הדבורה ודבש המנוקה קרם פנים מומלץ לגיל 50

איך יודעים איזה קרם פנים מומלץ לגיל 50?

קראו עוד >>

08/06/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן