17/07/2023

חומצה היאלורונית למניעת עיגולים שחורים סביב העיניים


נמאס לך להביט במראה ולראות עיגולים שחורים בעיניים? כך קרם עיניים איכותי עם חומצה היאלרונית יכול לעשות עבורך פלאים

חומצה היאלורונית ידועה כבר שנים כמרכיב חשוב במוצרי טיפוח לעור, בזכות יכולתה להעניק לו לחות, אבל האם ידעת שהיא יכולה לחולל פלאים גם בהעלמת עיגולים שחורים בעיניים ושקיות מתחת לעיניים?

בפעם הבאה שאת מחפשת קרם עיניים חדש, מומלץ מאוד לוודא שהוא מכיל חומצה היאלורונית ומרכיבים מועילים נוספים. למשל: דבש מנוקה שתורם מסגולותיו האנטי-דלקתיות, ארס הדבורה שמסייע בחידוש התאים ותמצית קינואה העשירה במינרלים.

למה מופיעים עיגולים שחורים בעיניים?

עיגולים שחורים בעיניים הם תוצאה ישירה של עייפות ומחסור בשינה. עם הגיל, כל רגע של שינה לא איכותית וכל פעם בה את מוותרת על דקת מנוחה עשויים להשפיע. עייפות פיזית באה לידי ביטוי, עם היווצרות של עיגולים שחורים ובמקרים מסוימים גם שקעים או נפיחות מתחת לעיניים.

למרות השימוש באיפור, עיגולים שחורים בעיניים הם סימנים בולטים שלא קל להיפטר מהם.

אז מה עושים? הדבר החשוב ביותר הוא אורח חיים בריא, בדגש על שנת לילה טובה. בממוצע, את זקוקה לבין 7 ל-8 שעות שינה.

מעבר לזה, הסוד הוא לבחור קרם עיניים ומוצרים קוסמטיים איכותיים אחרים, שיעזרו להחיות את אזור קווי המתאר של העיניים.

מהי חומצה היאלורונית?

לפני שנקפוץ ליתרונות של קרם עיניים עם חומצה היאלורונית, חשוב להבין קודם מהו החומר הזה. חומצה היאלורונית היא מולקולת סוכר שנמצאת באופן טבעי בעור, ומשחקת תפקיד מרכזי בכל הקשור ללחות העור. עם זאת, הייצור של חומצה היאלורונית פוחת עם השנים באופן טבעי, עקב גיל, נזקי שמש וסיבות נוספות.

כאשר זה קורה, ניתן וכדאי להחליף את הייצור הטבעי במוצרי טיפוח, על מנת להחדיר לעור חומצה היאלורונית במגע ישיר. קרמים וסרומים כאלה מחזירים לעור לחות ונפח ומשמרים את המראה שלו.

לחומצה היאלורונית יש את היכולת להחזיק עד פי 1,000 ממשקלה במים, מה שהופך אותה לספקית לחות יעילה להפליא. כמו כן, חשוב לציין שהיא מתאימה למריחה על כל סוגי העור.

איך חומצה היאלורונית מועילה לעור?

כאמור, השבת הלחות אינה הסיבה היחידה לפופולריות של חומצה היאלורונית. לצד זה, יש לה יתרונות רבים ויכולת לתרום באופן משמעותי לבריאות ויופי העור. היא מסוגלת למצק ולהבהיר את העור העדין מסביב לעיניים, להפחית את המראה של קמטים, קמטוטים וכמובן – עיגולים שחורים בעיניים.

קרם עיניים עם חומצה היאלורונית משיג תוצאות במאבק בעיגולים, בזכות האפקט המבהיר של החומר. בתוך זמן קצר לאחר שתתחילי להשתמש בו, תבחיני כי אזור העיניים נראה ער, רענן וצעיר יותר.

מה עוד מכיל קרם עיניים עם חומצה היאלורונית?

כלל ראשון בבחירת קרם עיניים: ודאי שהוא מיועד במיוחד לאזור העיניים. קרמים אלה בדרך כלל קלים ועדינים יותר מקרמים לפנים, כך שהם שומרים על העור העדין סביב העיניים. יתרה מכך, הם מכילים לעיתים קרובות מרכיבים נוספים, שנועדו לעזור עם בעיות ספציפיות באזור העיניים.

למשל, אחד ממוצרי הטיפוח בקו החדשני של Bmanuka הוא קרם עיניים, אשר תוכנן ונוצר במיוחד כדי להתמודד עם סימני גיל ונזקים אחרים סביב ומתחת לעיניים.

קרם עיניים Bmanuka עם חומצה היאלרונית

יש בו חומצה היאלורונית (כמובן), דבש מנוקה שמופק מפרחים שגדלים רק מניו זילנד, ארס הדבורה שגורם לגוף להפריש הורמונים שדוחפים אותו לפעול בצורה טבעית, ומגוון חומרים איכותיים נוספים.

לסיכום, חומצה היאלורונית היא מרכיב מצוין לחפש במוצרי טיפוח לעור, ובפרט קרם עיניים או סרום לעיניים. שילוב של חומצה היאלורונית בשגרת הטיפוח שלך הוא דרך פשוטה ויעילה למנוע עיגולים שחורים בעיניים ולשמור על מראה צעיר ורענן של העור העדין באזור העיניים.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

דוגמניות אוחזות בתכשירי אנטי אייגינג

שישה טיפים שיעזרו לעור הפנים שלך להיראות טוב יותר

קראו עוד >>

19/09/2022
Bmanuka Reviews

מה יש ללקוחות בימנוקה להגיד על מוצרי הטיפוח מארס הדבורה?

קראו עוד >>

24/01/2023
אישה מחזיקה ערכת טיפוח בימנוקה

מוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה

קראו עוד >>

23/02/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן