23/02/2022

מוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה


דבש המנוקה מגיע אלינו מניו זילנד ויש שיטענו שהוא המוביל בין כל סוגי הדבש האחרים, עקב איכויות אנטי בקטריאליות ומדדי בריאות שונים המוכלים ברכיביו. יש שיגידו שיש לו פי יותר סגולות מאשר כל סוג אחר של דבש, וטענה זו מבוססת על אי אילו ממצאים מדעיים.

מה הסיפור של דבש המנוקה?

יש הרואים בדבש המנוקה כמעין סופר פוד, בעל השפעות קוסמטיות ניכרות. מחקר שנערך מטעם אוניברסיטת סידני העריך את יתרונות דבש המנוקה ונדמה היה שהיתרונות המיוחסים אליו רוכזו בעיקר סביב ריכוזים גבוהים יותר של הרכיבים הפעילים בדבש. כלומר, ככל שהיו רכיבים טהורים יותר, שאחראיים על התכונות והאיכויות המועילות, כך הדבש נחשב כיעיל יותר ברמת הזנת העור, שימור הלחות ואף הרגעת העור.

האם יש ערך בייצור מוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה?

יתרונות אלו מגיעים לידי ביטוי במוצרים קוסמטיים המכילים את דבש המנוקה. למעשה, בימנוקה מאפשרת ללקוחותיה להזמין שלל מוצרי קוסמטיקה דרך האתר עצמו, מוצרים המכילים דבש מנוקה. מחקר שיזם האיגוד הארצי של דבש המנוקה בניו זילנד הראה שיש בדבש המנוקה שנבדק למעלה מ-2,000 רכיבים טבעיים.  ממצאים אחרים במחקרים אחרים הצביעו על האפשרות שבדבש המנוקה רכיבים טבעיים הכוללים חומצות אמינו, וויטמיני B ו-C, נוגדי חמצון, כמו גם חלבונים ומינרלים שביכולתם להיטיב עם העור. וכל מה שדבש המנוקה מאפשר כדרך איכויותיו, כולל מה איכויותיו האנטי דלקתיות, נכלל, בצורה כזו או אחרת, במוצרי הטיפוח הקוסמטיים של חברת בימנוקה.

לפיכך, מוצרי הטיפוח של בימנוקה מגיעים עם ערכיו התזונתיים ורכיביו הפעילים של דבש המנוקה, ומתוכם יכולים לשאוב את היכולת להזין את העור, לתמוך את גמישותו ולעזור בחידוש מראהו כמו גם בהענקת מראה חלק, בריא וקורן לעור. למעשה, יש שיגידו שריכוז נוגדי החמצון ותכונותיו האנטי בקטריאליות של דבש המנוקה אף יכולים לתרום לאפקט המתיחה וטשטוש הקמטים בעור.

ממצאים הקשורים לשימוש במוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה

במחקר שנעשה על ידי חוקרים מהמחלקה לביולוגיה חקלאית, בשיתוף עם חברות תרופות, ואוניברסיטאיות אחרות, נבדק באם סרום פנים ארס דבורים יכול להשפיע באופן קליני כתכשיר קוסמטי. ארס הדבורים אכן קיים בדבש מנוקה, ועל פי כן המחקר המדובר אכן רלוונטי לכתבה זו. במסגרת המחקר, נעשה ניתוח תמונות כדרך טכניקות ואמצעים טכנולוגיים, שנועדו לזהות שינויים במראה העור. לפיכך, התרחש ניתוח תמונות כדי לצפות שינויים משמעותיים באזור הקמטים הכללי, במספר הקמטים ואפילו בעומק ממוצע לקמטים.

מן המחקר עלה שקיים אפקט מהיר של סרום ארס הדבורים בכל הנוגע לשיפור מאפייני הקמטים כפי שהובאו לעיל. כך שהמסקנה היא שלארס דבורים יכול להיות תפקיד בשינוי מראה הקמטים בעור. על כן ניתן להניח שמתוך כך גזרה תעשיית הקוסמטיקה את השימוש בארס דבורים והחלה לשלב אותו בתכשירים קוסמטיים שונים. וזאת מתוך הנחה שתהיה לכך השפעה על שינוי אזור הקמטים הכללי, מספר הקמטים, כמו גם עומק הקמטים הממוצע.

אישה מחזיקה ערכת טיפוח בימנוקה

מדוע מוצרי טיפוח המוכנים מדבש המנוקה נחשבים יקרים יותר?

באופן כללי, מוצרי דבש המנוקה נחשבים כמוצרים יקרים יותר בהשוואה למוצרים קוסמטיים אחרים ואפילו למוצרים קוסמטיים המכילים דבשים. וזאת כי הרכיבים בהם נחשבים כיקרים יותר, בייחוד אם מדובר על ארס הדבורה. כל מוצרי האתר מכילים רכיב זה.

על כן, יש כוונה מאחורי העלות הגבוהה יחסית של המוצרים הקוסמטיים הנמכרים באתר בימנוקה.
עם זאת, ניתן להפחית את עלות המוצרים בצורה משמעותית כאשר מזמינים מספר בקבוקים בהזמנה אחת או יותר.

דוגמאות למוצרי טיפוח המיוצרים עם דבש המנוקה

אתר בימנוקה הוא הראשון, המוכר במדינת ישראל מוצרי טיפוח המכילים את דבש המנוקה.  ברמת המוצרים המוצעים באתר, נמנה את סרום הפנים המועשר בארס הדבורה, סרום הפנים פרו אייג’ינג המחוזק עם ויטמין C, וג’ל לניקוי פנים.

סרום הפנים, המועשר בארס הדבורה נועד לעזור בטיפוח העור, הפחתת הקמטים וברכיביו ארס הדבורה, דבש המנוקה ו-12 רכיבים ייעודיים נוספים. תוצאות יכולות להיראות לעין לאחר הבקבוק השני. סרום הפנים אנטי-אייג’ינג המחוזק בוויטמין C, מכיל דבש מנוקה, ויטמין C- ו-14 רכיבים נוספים. גם מטרתו היא להפחית קמטים מוצר זה מכיל כ-30 מ”ל. תפקידו להעניק לעור מנה של לחות ולסייע למיצוק העור והפחתת מראה הקמטים. ג’ל ניקוי לפנים הוא הראשון בישראל, שיש בו דבש מנוקה, ארס הדבורה וכ-12 רכיבים צמחיים נוספים. הג’ל עדין מרענן ותפקידו לנקות כאמור את עור הפנים.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

נשים אוחזות במוצרי הפרו אייג'ינג של בימנוקה

מה הקשר בין פרו אייג’ינג והעלמת קמטים לבין דבש המנוקה?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת קרם לטיפול באקנה

אילו תכשירים קוסמטיים מסייעים לטיפול באקנה?

קראו עוד >>

24/01/2023
דוגמניות אוחזות בתכשירי אנטי אייגינג

שישה טיפים שיעזרו לעור הפנים שלך להיראות טוב יותר

קראו עוד >>

19/09/2022
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן