24/07/2023

קרם לחות לפנים בשילוב ארס הדבורה


אם את מחפשת קרם לחות שיעלים את הקמטים ויעודד התחדשות טבעית של העור, נצלי את היתרונות של דבש מנוקה וארס הדבורה. הנה כל מה שאת צריכה לדעת

שגרת טיפוח נכונה, הכוללת מרכיבים איכותיים, יכולה לשפר באופן ניכר את בריאות ומראה העור שלך. לשם כך, את צריכה לבחור מוצרים מוכחים, אשר מסוגלים לספק תוצאות מעולות.

האם שמעת על ארס הדבורה? זהו מרכיב מדובר מאוד בתחום האנטי אייג’ינג, בזכות יכולתו להילחם בקמטים ובסימני הזדקנות אחרים.

מה זה ארס הדבורה?

קודם כל חשוב להבהיר: למרות השם שעלול להיות מעט מפחיד, ארס הדבורה לא מזיק כלל. לא פחות חשוב מכך, אף דבורה אינה נפגעת בתהליך.

כאשר מורחים קרם לחות או קרם עיניים עם ארס הדבורה, הוא חודר לעור ומגביר את זרימת הדם, וכן את ייצור הקולגן והאלסטין. כתוצאה מכך, העור מקבל מנה גדושה של לחות ונעשה יותר אלסטי.

דבש מנוקה – חברו הטוב ביותר של ארס הדבורה

אנחנו נשארים בעולם הדבורים, משם מגיע עוד מרכיב בעל סגולות יוצאות דופן: דבש מנוקה המיוצר בעקבות האבקת שיח באותו השם. ניתן למצוא את הדבש העוצמתי רק באוסטרליה ובניו זילנד (משם הוא מגיע אלינו), והוא מציע יתרונות אנטי-ויראליים, אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון משמעותיים מאוד.

דבש מנוקה וארס הדבורה יוצרים ביחד שילוב מנצח. התכונות של שני המרכיבים משלימות, והם פועלים בצוותא כדי לחדש את העור ולהעניק לו מראה זוהר וצעיר.

מוצרי Bmanuka עם דבש מנוקה וארס הדבורה

  • קרם לחות לפנים – מסייע במניעת יובש ובמיצוק העור, ומאיץ את הריפוי של תאי עור פגועים. קרם לחות עם דבש מנוקה וארס הדבורה שומר על בריאות, מרקם ומראה העור.
  • קרם עיניים – העור סביב העיניים עדין במיוחד לסימני הזדקנות ועייפות, כמו נפיחות, קמטים ועיגולים שחורים. קרם עיניים עם דבש מנוקה וארס הדבורה (וגם חומצה היאלורונית) מזין את העור, מעניק לו הגנה וגמישות.
  • קרם יום – מגן מפני גורמי לחץ סביבתיים, מסייע להזנת העור ולשמירה על לחות לאורך כל היום. מלבד מוצרי הדבורים, מכיל אלוורה, שמן חוחובה ומרכיבים טבעיים נוספים.
  • קרם לילה – לעומת קרם יום, קרם לילה עוזר בהתאוששות, תיקון והצערת העור בזמן השינה, ומאפשר לך להתעורר עם עור רענן ובריא.
  • סרום ויטמין C – מוצר זה אינו מכיל ארס הדבורה, אך יש בו דבש מנוקה שפועל נהדר גם בשילוב עם ויטמין C, שפועל בתור נוגד חמצון שמגביר את לחות העור. מומלץ להוסיף סרום ויטמין C לכל שגרת טיפוח.

כל היתרונות של קרם לחות עם ארס הדבורה

ארס הדבורה ‘מרמה’ את העור שלך לחשוב שהוא נעקץ. כמנגנון הגנה, הגוף שלך מתחיל להגביר את זרימת הדם בפנים, במטרה לטפל באזור עם חמצן טרי וחומרי הזנה הממריצים את הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין.

רמות החלבונים המוגברות מביאה לייצור תאי עור חדשים, המסייעים בהפחתת הקמטים והקמטוטים וגורמים לאפקט אנטי אייג’ינג. מלבד זאת, ארס הדבורה נמצא כמועיל נגד אקנה, והוא גם מפחית את ההשפעות של אקזמה.

הוסיפי לכל התכונות הנהדרות הללו את שפע הלחות שמגיעה עם קרם שמכיל ארס הדבורה, והתוצאה היא עור בגוון זוהר שנראה מצוין.

לסיום, אלה הוראות השימוש בקרם לחות עם ארס הדבורה:

  • שטפי את הפנים במים חמימים
  • השתמשי בקצות האצבעות למריחת הסרום על עור הפנים
  • המתיני 5 דקות עד לספיגה מלאה
  • לתוצאות מיטביות השתמשי באופן יומי-יומי

כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

אישה מורחת קרם לטיפול באקנה

אילו תכשירים קוסמטיים מסייעים לטיפול באקנה?

קראו עוד >>

24/01/2023
אישה מורחת קרם פנים

פרו אייג’ינג – מאיזה גיל מומלץ להשתמש בקרם פנים?

קראו עוד >>

23/08/2022
ההשפעות החיוביות של סרום ארס דבורים על קמטים בפנים בבני אדם

ההשפעות החיוביות של סרום ארס דבורים על קמטים בפנים בבני אדם

קראו עוד >>

24/09/2020
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן