23/08/2022

פרו אייג’ינג – מאיזה גיל מומלץ להשתמש בקרם פנים?


אדמומיות, יובש וחוסר אחידות בגוון, הם רק חלק מהאתגרים שעור הפנים שלנו מכיר מקרוב. עם השנים מצטרפים לרשימה הזו גם קמטוטים ומראה עייף ונפול, שהם תוצר של הגיל והשפעות אורח חיים עמוס ופעיל. מוצרי קוסמטיקה פרו איג’ינג מיועדים לספק מענה לרבות מהסוגיות שמנינו, באמצעות טיפול בתסמינים שמגיעים כחלק מתהליכי התבגרות העור – והאטת הופעתם של תסמינים נוספים. הם עושים זאת על ידי הזנת העור ברכיבים נחוצים, כמו גם שיפור יכולות ההגנה הטבעיות שלו.  

אישה מורחת קרם פנים

האם קיימת חשיבות לגיל בו מתחילים שימוש בקרם פנים פרו אייג’ינג?

בעבר, היו מי שהניחו שהשימוש במוצרי פרו אייג’ינג מיועד רק למי שכבר רואה היטב את תוצאות התבגרות העור. כיום לעומת זאת, ידוע שמומלץ לעדכן את שגרת הטיפוח עוד קודם לכן. מדובר במסקנה שמבוססת על מספר גורמים – ראשית, בכל הנוגע לטיפולי עור, לטיפול מניעתי יש משקל משמעותי בכל הנוגע לתוצאות. מה שאומר שכדאי להקדים ולטפל בקמטוטים עדינים, ולא להמתין להופעתם של קמטים עמוקים שאינם תמיד ברי שינוי.

שנית, גם לסביבה שבה אנו חיים יש השפעה רבה. נוסף לאלמנטים כמו גנטיקה, תזונה ושינה מספקת, חשוב להתייחס גם לאקלים הישראלי. מדובר אמנם במזג אוויר נוח ונעים, אבל גם בכזה שחושף את רובנו לשמש לאורך מרבית השנה – באופן שעלול להוביל להופעה מוקדמת של נזקים ושינויים על גבי העור. כתוצאה מכך, גם ההגנה על עור הפנים בהיבטי פרו אייג’ינג צריכה להתחיל מוקדם. ואכן, רבים ממוצרי הפרו אייג’ינג מתאימים לרוב קבוצות הגיל.

קרם פנים

אילו יתרונות מציע קרם פנים פרו אייג’ינג מבוסס על דבש המנוקה?

חברת Bmanuka מבססת את סדרת מוצרי הפרו אייג’ינג היוקרתיים שלה על דבש המאנוקה, ולא במקרה. הדבש מופק מפרחי צמח המנוקה שגדל בניו זילנד, ושיתרונותיו הוכחו במחקרים שונים לאורך השנים. ייחודו העיקרי קשור לעובדה שתכולת נוגדי חמצן, הוויטמינים והמינרלים שלו, גבוהה פי 4 מזה של דבש רגיל. כתוצאה מכך, שימוש בדבש זה במוצרי פרו אייג’ינג מזין את העור בלחות, מעודד ייצור קולגן ותורם להתחדשות תאי העור.

חלק מהמוצרים מבוססי הדבש מכילים גם ארס דבורים, שמזין את העור בחומצות אמינו ופפטידים כמו מליטין. מדובר בחומר אנטי דלקתי עוצמתי, שמדכא היווצרות של רדיקלים חופשיים – אשר פוגעים במראה העור לאורך זמן. קרם יום לפנים מבית Bmanuka מכיל ארס דבורים, מעניק לעור אפקט מתיחה המזכיר את אפקט הבוטוקס ותורם למראה חלק, בריא וקורן – תוך הפחתת קמטי הבעה. בנוסף, הוא שומר על גמישות העור ומזין אותו בשמנים ותמציות צמחים.

כדי לשדרג את שגרת הטיפוח היומיומית ולשמור על העור גם בלילה, מציעה Bmanuka גם קרם לילה המועשר בדבש מנוקה. קרם זה מכיל כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, וכולל ארס דבורים שתורם לעור בעל מראה קורן ומסייע לטשטוש קמטים. תוצאות השימוש במוצרים נראות לעין כבר אחרי 30 ימים.

אילו מוצרים נוספים כדאי לשלב בשגרת הטיפוח?

נבחרת המוצרים המובילים של Bmanuka כוללת פתרונות פרו אייג’ינג איכותיים נוספים, שיכולים להשתלב גם בשגרת הטיפוח שלכן. מאחר שטיפוח פנים מתחיל בשמירה על עור נקי, תוכלו להתחדש בג’ל ניקוי לפנים המכיל ארס דבורה – וכך לשמור על העור מפני קמטוטים, בכל פעם שאתן מנקות את הפנים או מסירות איפור. מוצר מומלץ נוסף הוא סרום הפנים אשר מכיל ויטמין C, ולכן מעניק לעור מנת לחות גדושה ומסייע במיצוקו.

מחפשות פתרון איכותי לעור העדין שתחת העיניים? קרם העיניים הכולל דבש מנוקה הוא מוצר החובה שלכן. הקרם תורם לריכוך העור באזור, שומר על גמישותו, מסייע לטשטוש קמטים, וכמובן גם מזין אותו ברכיבים כמו שמן קלנדולה, ויטמין E, מי קמומיל, אלוורה, חמאת שיאה ועוד. כל מוצרי Bmanuka מספקים חוויית שימוש כל כך נוחה, מפנקת ונעימה, שאין ספק שהם ישתלבו גם בשגרת היומיום שלכן.


כתבות נוספות במרכז הידע שאולי תאהבי...

השפעת מוצרי דבורים בדרמטולוגיה וטיפוח העור

11 ויטמינים חיוניים לשמירה על עור הפנים

קראו עוד >>

28/09/2023
אישה מורחת תכשיר פנים

איך קרם לחות עובד על עור הגוף?

קראו עוד >>

23/02/2022
אישה מורחת סרום פנים פרו אייג'ינג על טהרת ארס הדבורה ודבש המנוקה קרם פנים מומלץ לגיל 50

איך יודעים איזה קרם פנים מומלץ לגיל 50?

קראו עוד >>

08/06/2023
0
    0
    העגלה שלי
      חזרה לעגלה
      דילוג לתוכן